Το νέο εντυπωσιακό coupe της Audi είναι έτοιμο για παραγωγή-όλα τα στοιχεία

Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.

Audi Concept C
Audi Concept C
Audi Concept C
Audi Concept C
Audi Concept C
Audi Concept C
Audi Concept C
Audi Concept C
Audi Concept C
Audi Concept C
Audi Concept C
Audi Concept C

Η γκάμα της Audi σήμερα στερείται τον ενθουσιασμό και τη σπορ διάθεση που κάποτε την χαρακτήριζαν. Με τα TT και R8 πλέον εκτός παραγωγής, η γερμανική φίρμα δεν διαθέτει ούτε ένα σπορ μοντέλο, πόσο μάλλον coupe ή cabrio. Και ναι, δεν λαμβάνουμε υπόψη μας τα coupe SUV.

Διαβάστε Επίσης

Σε κάθε περίπτωση, αυτό το κενό πρόκειται να καλυφθεί με την έλευση του Concept C, το οποίο αναμένεται να περάσει στη γραμμή παραγωγής το 2027.

Audi Concept C

Το Concept C δεν είναι απλώς ένα νέο σπορ μοντέλο με τα τέσσερα δαχτυλίδια στη μάσκα. Αποτελεί τον προάγγελο μιας νέας σχεδιαστικής ταυτότητας για την Audi, υπό την καθοδήγηση του Massimo Frascella, που ανέλαβε καθήκοντα Chief Creative Officer τον Ιούνιο του 2024.

Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση έχει ως κεντρική φιλοσοφία τη "ριζική απλότητα", δηλαδή τη μείωση όλων των στοιχείων στο απολύτως ουσιώδες, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Και αν όλο αυτό σου θυμίζει κάτι, είναι η ιστορία του ΤΤ.

Audi Concept C

Το Concept C εμπνέεται από την TT, αλλά δεν περιορίζεται εκεί. Πρόκειται για ένα μιξ των εμβληματικών coupe της Audi, αντλώντας επιρροές από το R8, το πρωτότυπο Avus του 1991, τα αγωνιστικά Auto Union της δεκαετίας του '30, ακόμη και το εντυπωσιακό Rosemeyer concept του 2000.

Coupe και roadster

Αν και εμφανισιακά δείχνει coupe, το Concept C μετατρέπεται σε roadster, χάρη σε μια ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή με δύο αποσπώμενα πάνελ, στοιχείο που συνιστά μια πρωτιά για την Audi. Ωστόσο δεν είναι βέβαιο αν αυτό το χαρακτηριστικό θα φτάσει στην παραγωγή.

Audi Concept C

Όπως συμβαίνει σε αρκετά σύγχρονα πρωτότυπα, όπως την Jaguar Type 00 ή το Polestar 5, έτσι και το Concept C δεν διαθέτει πίσω παρμπρίζ. Αντί αυτού, υπάρχουν τρεις οριζόντιες γρίλιες, με τη μεσαία να φιλοξενεί το τρίτο φως φρένων.

Διαστάσεις και τεχνολογία

Με μήκος 4,52 μέτρα, πλάτος 1,98 μ., ύψος μόλις 1,28 μ. και μεταξόνιο 2,57 μ., το Concept C τοποθετείται πιο κοντά στο R8 παρά στο TT. Ζυγίζει 1.690 κιλά, όσο περίπου ένα R8 Spyder και εφοδιάζεται με δίχρωμες ζάντες 21 ιντσών.

Η πλατφόρμα του παραμένει άγνωστη, αλλά η Audi αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για πίσω κίνηση ή τετρακίνηση, ενώ η παρουσία ηλεκτρικού συστήματος 800V εξασφαλίζει ταχύτατη φόρτιση.

Audi Concept C

Εσωτερικό "shy tech"

Το μινιμαλιστικό design συνεχίζεται και στο εσωτερικό, μία ακόμη αναφορά στο αρχικό ΤΤ, με μια φιλοσοφία που η Audi ονομάζει "shy tech", τεχνολογία που υπάρχει αλλά δεν φωνάζει.

Η οθόνη infotainment των 10,4 ιντσών μπορεί να αναδιπλωθεί μέσα στο ταμπλό, όπως στα Audi παλαιότερων εποχών, και τα φυσικά χειριστήρια είναι φτιαγμένα από ανοδιωμένο αλουμίνιο, δίνοντας premium αίσθηση. Ακόμη και το σήμα στο τιμόνι είναι μεταλλικό, όχι πλαστικό.

Audi Concept C

Μένει να φανεί αν το Concept C θα βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με τις επόμενης γενιάς ηλεκτρικές Boxster και Cayman της Porsche, που αναμένονται το 2026. Η σύνδεση είναι λογική, καθώς και τα δύο σπορ μοντέλα θα βασίζονται σε EV πλατφόρμες και δεν θα διατίθενται με θερμικούς κινητήρες.

Νέα εποχή για την Audi

Η παρουσίαση του Concept C συμπίπτει με ένα νέο ξεκίνημα για την Audi, που φιλοδοξεί να ανακτήσει το χαμένο έδαφος έναντι της BMW.

Το νέο σπορ coupe/roadster είναι ίσως η καλύτερη έκφραση της νέας σχεδιαστικής της γλώσσας, που χαρακτηρίζεται από την επιστροφή σε καθαρές γραμμές, απουσία ψεύτικων εξατμίσεων, καλύτερα υλικά στην καμπίνα και μια πιο premium προσέγγιση.

Audi Concept C

Το Concept C εισάγει επίσης τη νέα κατακόρυφη μάσκα της Audi, εμπνευσμένη από το αγωνιστικό Auto Union C του 1936 και την τρίτη γενιά του A6, η οποία, μαζί με μια νέα φωτεινή υπογραφή τεσσάρων στοιχείων, θα αποτελέσει βασικό σχεδιαστικό μοτίβο στα μελλοντικά μοντέλα της φίρμας.

Η Audi φαίνεται πως επιστρέφει στις ρίζες της, συνδυάζοντας τεχνολογική καινοτομία με ουσιαστικό design. Το Concept C, ακόμη και χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσφέρει ελπίδα σε όσους ονειρεύονται μια Audi με περισσότερο πάθος και προσανατολισμό στην οδήγηση.

Audi Concept C

Αν μάλιστα η Volkswagen αποφάσιζε να επιτρέψει έστω μια έκδοση με κινητήρα βενζίνης, τότε το συγκεκριμένο μοντέλο θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ορόσημο για τη μάρκα.

Άλλωστε, το TT του 1995 είχε ανάλογο αντίκτυπο. Και μην το ξεχνάμε, βγήκε στην παραγωγή σχεδόν αμετάβλητο από το άκρως φουτουριστικό για τα δεδομένα της εποχής, πρωτότυπο. Λέτε η Audi να τολμήσει ξανά;

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network