Δεν φαντάζεσαι τι καθημερινό αυτοκίνητο οδηγεί ο άνθρωπος που φτιάχνει τα πιο γρήγορα hypercars στον κόσμο

O Mate Rimac φτιάχνει τα ταχύτερα αυτοκίνητα στο κόσμο αλλά το καθημερινό του αυτοκίνητο είναι -φυσικά- γρήγορο αλλά πολύ πιο φυσιολογικό απ' όσο μπορείς να φαντάστεις.

VW Golf Mk5 R32

Θα περίμενε κανείς ότι ο Mate Rimac, o άνθρωπος πίσω από το τελευταίο hypercar της Bugatti -ένας άνθρωπος που έχτισε μια αυτοκρατορία από ηλεκτρόνια και χρόνους γύρου- θα κυκλοφορούσε με κάτι εξωτικό, κατά προτίμηση επενδυμένο με ανθρακονήματα και ανεκτίμητο.

Όμως ο Mate Rimac, CEO της Bugatti Rimac και πρότυπο για το μέλλον των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, κάνει κάτι πολύ πιο ανατρεπτικό. Οδηγεί ένα Volkswagen Golf.

Διαβάστε Επίσης

Όχι οποιοδήποτε Golf. Ένα Mk5 R32, το τελευταίο από τα Golf με ατμοσφαιρικό V6, πέντε πόρτες, κιβώτιο DSG και ένα κλειδί που μοιάζει ύποπτα με αυτό του Veyron. Ο Rimac το αποκαλεί restomod, αν και δεν θα βρείτε bodykit ή πλήρη βαφή.

VW Golf Mk5 R32
VW Golf Mk5 R32 κινητήρας V6

Οι αναβαθμίσεις του είναι κρυμμένες στο εσωτερικό -βελτιώσεις στην άνεση και τη συνδεσιμότητα, που το καθιστούν ένα hot hatch για καθημερινή οδήγηση, το οποίο περιγράφει ως "εκπληκτικό". Το οποίο, για να είμαστε δίκαιοι, είναι κάπως έτσι.

VW Golf Mk5 R32

Τετρακίνηση και 250 ατμοσφαιρικοί ίπποι αρέσουν στον Mate και καλά κάνει αφού άλλωστε μπορεί να το τροφοδοτεί με καύσιμο -και όπως φαντάζεσαι είναι πολύ "φαγανό".

Και φανατικός της BMW

Παρά το γεγονός ότι διευθύνει μία από τις πιο προηγμένες εταιρείες κατασκευής υπεραυτοκινήτων στον κόσμο, ο Rimac παραμένει στην καρδιά του οπαδός της BMW. Το γκαράζ του μοιάζει με άλμπουμ με τις μεγαλύτερες επιτυχίες της βαυαρικής εταιρείας: M5 E39, M3 E30 Sport Evolution, Z4 M Coupe, M3 CSL E46, F90 M5 Competition και ένα M6 E64 με V10 που κάνει τους ενήλικες άνδρες να κάνουν ανόητα πράγματα.

Mate Rimac
Mate Rimac

Έφτιαξε ακόμη και το πρώτο του ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ένα BMW Σειράς 3 του 1983 με 600 ίππους. Με το παρατσούκλι "Πράσινο Τέρας", κατείχε για λίγο τον τίτλο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου με την ταχύτερη επιτάχυνση το 2011. 

Ωστόσο, η αγάπη του Rimac για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν περιορίζεται στη νοσταλγία. Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το Bugatti Tourbillon δεν ήταν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Η Volkswagen αρχικά ήθελε να κατασκευάσει ένα πλήρως ηλεκτρικό crossover ως διάδοχο του Chiron. Ο Rimac είπε όχι. Αυτό που πήραμε τελικά ήταν ένα υβριδικό hypercar με ατμοσφαιρικό κινητήρα V16 8,3 λίτρων. Δεν σώζει ακριβώς τον πλανήτη, αλλά είναι πολύ πιο ενδιαφέρον.

Διαβάστε Επίσης

Δεν είναι ο μόνος που έχει αυτό το "πρόβλημα". Ο Christian von Koenigsegg εξακολουθεί να οδηγεί καθημερινά ένα Toyota GR Yaris και κάποτε είπε ότι θα έβαζε τον τελευταίο λίτρο καυσίμου στον κόσμο στο Miata που αγόρασε στα 19 του. Ο Ivan Espinosa, ο νέος διευθυντής της Nissan, οδηγεί ένα Z για να πάει στη δουλειά. Αυτοί είναι άνθρωποι που θα μπορούσαν να έχουν οτιδήποτε, αλλά εξακολουθούν να επιλέγουν αυτοκίνητα με ψυχή.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network