Η Scuderia Cameron Glickenhaus παρουσίασε επιτέλους την πολυαναμενόμενη εκδοχή δρόμου του αγωνιστικού της 007 Le Mans Hypercar, με την ονομασία SCG 007s.
Όπως και τα προηγούμενα μοντέλα της αμερικανικής φίρμας, έτσι και το νέο υπεραυτοκίνητο αποτελεί εξέλιξη του καθαρόαιμου αγωνιστικού, μεταφέροντας απευθείας στο δρόμο το DNA των αγώνων.
Πρόκειται για μια φιλοσοφία που λίγοι κατασκευαστές μπορούν να υποστηρίξουν με τόση αυθεντικότητα.

Το εντυπωσιακότερο στοιχείο του SCG 007s είναι η εκπληκτική του ομοιότητα με το αντίστοιχο αγωνιστικό. Αν και δεν είναι απολύτως πανομοιότυπο, καθώς έχει ελαφρώς μεγαλύτερο ύψος και είναι πιο στενό, διατηρεί αναλλοίωτη την αγωνιστική του αισθητική.
Η καμπίνα έχει επεκταθεί σημαντικά ώστε να φιλοξενεί τρεις επιβάτες, σε διάταξη με τον οδηγό στο κέντρο και δύο καθίσματα δεξιά και αριστερά, θυμίζοντας άμεσα τις McLaren F1 και Speedtail.
Η αεροδυναμική σχεδίαση παραπέμπει άμεσα στο μοντέλο Le Mans Hypercar, με επιθετικό εμπρός splitter, τεράστιο shark fin και επιβλητική πίσω αεροτομή. Το αμάξωμα διατηρεί τον χαρακτηριστικό αγωνιστικό χρωματισμό της SCG, με μπλε απόχρωση και κόκκινες, λευκές και μπλε ρίγες.

Τετραψήφια ισχύς
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας V8 6.2 λίτρων με δύο τούρμπο, που αποδίδει 1.000 ίππους και 1.000 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου αυτοματοποιημένου χειροκίνητου κιβωτίου.
Με βάρος μόλις 1.550 κιλά, το SCG 007s αναμένεται να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, αν και η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη επίσημους αριθμούς για επιτάχυνση ή τελική ταχύτητα.

Η παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε στο Concours d’Eleganza Villa d’Este, στη μαγευτική λίμνη Κόμο της Ιταλίας, εντυπωσιάζοντας με την εμφάνισή του τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των υπεραυτοκινήτων.
Μινιμαλιστικό εσωτερικό
Όπως θα περίμενε κανείς από ένα αυτοκίνητο με αγωνιστική καταβολή, το εσωτερικό είναι λιτό και επικεντρωμένο στην οδήγηση. Κυριαρχεί το αγωνιστικό τιμόνι από ανθρακονήματα και δύο μικρές ψηφιακές οθόνες που παρέχουν βασικές πληροφορίες.

Άνεση και πολυτέλειες απουσιάζουν, καθώς το SCG 007s έχει σχεδιαστεί για τη βέλτιστη οδηγική εμπειρία και όχι για όσους αναζητούν καθίσματα που κάνουν μασάζ ή πολυζωνικό κλιματισμό.
Αγνωστη τιμή
Η Glickenhaus δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημα την τιμή ή τον αριθμό των μονάδων που θα παραχθούν. Ωστόσο, δεδομένου του ξεχωριστού χαρακτήρα και του pedigree του μοντέλου, είναι σχεδόν βέβαιο ότι η τιμή θα κυμαίνεται σε υπερβολικά υψηλά επίπεδα.

Για όσους έχουν τη δυνατότητα, η ευκαιρία να αποκτήσουν ένα καθαρόαιμο hypercar με ρίζες στο Le Mans βρίσκεται προ των πυλών. Αν είστε ανάμεσα στους τυχερούς, σύντομα θα μάθετε περισσότερα. Οι υπόλοιποι, μπορούμε απλώς να ονειρευόμαστε.