
Η BMW εξάπτει τη φαντασία με τη νέα της teaser καμπάνια, καθώς δίνει τις πρώτες "σκοτεινές" εικόνες ενός αινιγματικού πρωτότυπου. Αν κοιτάξεις προσεκτικά, ίσως διακρίνεις μία Shooting Brake εκδοχή του Skytop, του εντυπωσιακού concept που τελικά πέρασε στην παραγωγή.
Η νέα πρόταση φαίνεται να δανείζεται τη σιλουέτα του Skytop cabrio, διατηρώντας χαρακτηριστικά όπως τα κυρτά πίσω φτερά και τις ιδιαίτερης σχεδίασης χειρολαβές των θυρών.

Ωστόσο, αντί για ανοιχτό αυτοκίνητο, το αμάξωμα θυμίζει περισσότερο shooting brake, με χαμηλή, ρέουσα γραμμή οροφής και έντονα σμιλευμένη ουρά που φιλοξενεί εξαιρετικά λεπτά φώτα LED.
Οι αναλογίες του αυτοκινήτου δείχνουν πως βασίζεται σε μακρύ μεταξόνιο, γεγονός που το απομακρύνει από τη "συμπαγή" εικόνα του Concept Touring Coupe του 2023 που βασιζόταν στην Ζ4.
Η BMW περιγράφει το μοντέλο ως "έναν μοναδικό συνδυασμό σχεδίασης, κομψότητας και χειροποίητης αρτιότητας", ενώ κάνει λόγο και για "δυναμισμό, εξωτισμό και συναίσθημα".

Όπως και το Skytop, το νέο concept πιθανότατα θα βασίζεται στην πλατφόρμα της BMW Σειράς 8 (G15), η οποία βρίσκεται στα τελευταία στάδια του κύκλου ζωής της. Στα μηχανικά μέρη, όλα δείχνουν πως θα χρησιμοποιηθεί ο ισχυρός twin-turbo V8 κινητήρας των 4.4 λίτρων από τη M8 Competition, με ισχύ 625 ίππων.
Προς το παρόν, λεπτομέρειες για την τελική μορφή και τα τεχνικά χαρακτηριστικά παραμένουν περιορισμένες. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι το επίσημο ντεμπούτο έχει προγραμματιστεί για το Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2025, που θα πραγματοποιηθεί στη λίμνη Κόμο από τις 24 έως τις 26 Μαΐου.

Η Skytop έκανε την πρώτη της εμφάνιση στην ίδια εκδήλωση το 2024 και γρήγορα πέρασε από concept σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 50 μονάδων, οι οποίες εξαντλήθηκαν αστραπιαία, παρά την τιμή των περίπου 460.000 ευρώ.
Με βάση την ενθουσιώδη υποδοχή που είχε το Skytop, δεν είναι απίθανο η BMW να επαναλάβει τη συνταγή, προσφέροντας το νέο shooting brake σε εξίσου περιορισμένη παραγωγή και με αντίστοιχα τσουχτερή τιμή.
Άλλωστε σε πρόσφατη συνέντευξή της, η Sylvia Neubauer, Αντιπρόεδρος της BMW M για θέματα πελατών, brand και πωλήσεων, επιβεβαίωσε σχεδόν ξεκάθαρα ότι η Skytop ήταν μόνο η αρχή: "Η στρατηγική της BMW είναι να προσφέρει μια σειρά από ειδικές, περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις στην αγορά. Θα παρουσιαστεί κάτι φέτος στο Villa d’Este και πιθανόν να ακολουθήσουν και άλλες μικρές σειρές με την υπογραφή M".