Για ποιο λόγο η Seat δεν παρουσιάζει ηλεκτρικό μοντέλο

Η Seat φαίνεται πως δεν βιάζεται να εισέλθει στην κατηγορία των ηλεκτρικών και υπάρχει ένα ολόκληρο σκεπτικό πίσω από την απόφασή της.

Seat Leon PHEV

Καθώς σχεδόν όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες εισέρχονται στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, φαινόταν αναπόφευκτο ότι και η Seat θα ακολουθούσε σύντομα το παράδειγμά τους. Άλλωστε, η Cupra, η οποία δημιουργήθηκε από την Seat, διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα της, το Born και πρόσφατα το ηλεκτρικό SUV Tavascan.

Διαβάστε Επίσης

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Seat και της Cupra, δηλώνει ότι η πρώτη δεν θα κυκλοφορήσει ηλεκτρικό όχημα μέσα στη δεκαετία που διανύουμε. Σύμφωνα με τον Wayne Griffiths, "η Seat βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε καλό σημείο" και η εταιρεία δεν φαίνεται διατεθειμένη να διαταράξει την πρόοδό της με την κυκλοφορία ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου.

Cupra Born

Το 2024, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 7,5% φτάνοντας τις 310.000 μονάδες. Ασχέτως αυτού, ο Griffiths παραδέχθηκε ότι "για να διασφαλίσει το μέλλον της η Seat, θα πρέπει να έχει στα πλάνα και ηλεκτρικά μοντέλα". Αν η Cupra δεν είχε μετατραπεί σε ανεξάρτητο brand, η Seat θα μπορούσε να είχε λανσάρει μια παραλλαγή του VW ID.3 με τα σήματά της.

Ο Griffiths ανέφερε ότι η Seat θα μπορούσε να "εξετάσει" ένα μοντέλο βασισμένο στο VW ID.1 ως το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, αλλά δεν έχει ληφθεί ακόμη οριστική απόφαση, πράγμα που σημαίνει ότι η ισπανική μάρκα δεν σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ηλεκτρικό μοντέλο πριν το 2030.

Volkswagen ID. EVERY1

Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν η καθυστέρηση στην κυκλοφορία ηλεκτρικού οχήματος μετά το 2030 θα βλάψει τη Seat. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν το 2024 και, παρόλο που υπήρξαν κάποιες δυσκολίες, οι πωλήσεις αναμένεται φέτος να σπάσουν ρεκόρ.

Ευτυχώς για εκείνη, η Seat δεν στηρίζεται μόνο στα παραδοσιακά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς διαθέτει στην αγορά υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Leon και Leon Sportstourer. Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν πάνω από 100 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.

Ανεξαρτήτως του ποιο θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, ο Griffiths δήλωσε ότι "θα πρέπει να είναι κερδοφόρο", καθώς "η Seat ως εταιρεία θέλει να κερδίζει χρήματα και μετά να επενδύει".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network