Μήπως τυχαίνει να ψάχνετε για ένα υπερβολικά ελαφρύ roadster που όμως να μην είναι το Mazda MX-5; Υπό κανονικές συνθήκες η κουβέντα θα τελείωνε εδώ, με ένα μεγαλοπρεπέστατο "δεν υπάρχει”.
Όμως εδώ φαίνεται να υπάρχει μια εναλλακτική, και όχι, τα μάτια σας δεν σας απατούν: κάτω από τα φαρδιά φτερά, τα ελαστικά με τις αρνητικές γωνίες και τα logo της Toyota, κρύβεται η καρδιά ενός Daihatsu Copen GR Sport. Ακόμη κι αν το ήξερες, θα δυσκολευόσουν να το διακρίνεις.

Η ανακατασκευή του Copen είναι έργο της Liberty Walk και περιλαμβάνει μια σειρά από αξεσουάρ, όπως ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, μια πιο επιθετική τετραπλή απόληξη εξάτμισης, έναν κομψό νέο πίσω αεροδυναμικό διαχύτη και μια όχι τόσο κομψή αεροτομή.
Θυμίζει αγωνιστικό
Όλα τους, είναι σχεδιασμένα για να μεταμορφώσουν αυτό το γλυκό μικρό αυτοκίνητο για εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου, σε έναν μαγνήτη για τα βλέμματα.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας turbo 660 κ.εκ. αποδίδει 63 ίππους και 92 Nm ροπής στη βασική έκδοση του μοντέλου, αλλά καθώς το Copen αυτό διαθέτει εισαγωγή αέρα και βαλβίδα blow-off από την HKS, αλλά και με βάση το υπόλοιπο παρουσιαστικό του, υποθέτουμε ότι θα υπάρχει λίγη περισσότερη "ένταση" στον κινητήρα του.
Επίσης, έχουν προστεθεί μεγαλύτεροι δίσκοι φρένων και ανάρτηση aftermarket, για βελτιωμένη σταθερότητα.

Εσωτερικά, υπάρχουν κόκκινες λεπτομέρειες που δημιουργούν αντίθεση με το γκρι χρώμα του αμαξώματος, ένα καλύτερο ηχοσύστημα και μια ένδειξη για την πίεση του τούρμπο. Γιατί ποιος δεν θα ήθελε έναν μετρητή τούρμπο στο "ανεβασμένο" Copen του;

Η τιμή δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά μια εκτίμηση στην περιοχή των 20-25.000 ευρώ συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες να επαληθευτεί. Βέβαια το πρωταρχικό ερώτημα παραμένει. Αυτό, ή ένα MX-5;