
Η BYD ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του δεύτερου πλοίου μεταφοράς οχημάτων, BYD Changzhou. Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας, Wang Junbao, το νέο ro-ro πλοίο τέθηκε άμεσα σε υπηρεσία μετά την παράδοσή του.

Το BYD Changzhou έχει μήκος 199,9 μέτρα και μέγιστη χωρητικότητα 7.000 οχημάτων. Αυτή τη στιγμή κατευθύνεται προς την Ευρώπη, μεταφέροντας σχεδόν 5.000 οχήματα BYD για εξαγωγή. Το πλοίο καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2024 στο Yantai της επαρχίας Shandong και ολοκλήρωσε τις δοκιμές στη θάλασσα στις 16 Νοεμβρίου, πριν παραδοθεί στην BYD στις 29 Νοεμβρίου.
Ro-ro πλοία: Μια στρατηγική επένδυση της BYD
Τα πλοία τύπου ro-ro (roll-on/roll-off) είναι σχεδιασμένα για τη μεταφορά τροχοφόρων οχημάτων, όπως αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία. Η φόρτωση και η εκφόρτωσή τους πραγματοποιείται μέσω τροχοφόρων πλατφορμών ή των ίδιων των οχημάτων.
Η BYD διαθέτει τρία ro-ro πλοία σε λειτουργία: το BYD Explorer No.1, το οποίο έχει μισθώσει από τη Zodiac Maritime, καθώς και τα BYD Hefei και BYD Changzhou, που ανήκουν και λειτουργούν αποκλειστικά από την ίδια την εταιρεία.
Το πρώτο ro-ro πλοίο της BYD, BYD Explorer No.1, τέθηκε σε υπηρεσία τον Ιανουάριο του 2024, ενώ το πρώτο ιδιόκτητο πλοίο, BYD Hefei, λανσαρίστηκε στις 20 Σεπτεμβρίου. Το BYD Changzhou, που πήρε το όνομά του από το εργοστάσιο της BYD στο Changzhou, ακολουθεί το ίδιο μοντέλο ονοματοδοσίας και κατασκευάστηκε από την CIMC Raffles.

Εντυπωσιακή άνοδος στις πωλήσεις της BYD
Τον Νοέμβριο, η BYD κατέγραψε πωλήσεις 506.804 νέων ενεργειακών οχημάτων (NEVs), σημειώνοντας αύξηση 67,86% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο. Το 2024, η εταιρεία έχει πουλήσει συνολικά 3.757.336 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 40,02% σε σύγκριση με το 2023. Από αυτά, 30.977 μονάδες πωλήθηκαν στο εξωτερικό, με 28.141 να έχουν εξαχθεί από την Κίνα.
Η BYD σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω τη διεθνή της παρουσία, προσθέτοντας επτά ακόμη πλοία ro-ro στον στόλο της, ενισχύοντας τη στρατηγική της για εξαγωγές.