Η νέα Mercedes CLA θα είναι το πιο οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

To πιο αποδοτικό ηλεκτρικό μοντέλο αυτή τη στιγμή, είναι το Lucid Air και η Mercedes στοχεύει να το ξεπεράσει, με τη νέα γενιά της CLA-Class που αναμένεται τον επόμενο χρόνο στην αγορά.

Mercedes CLA Class MY2026

Στην διαρκή αναζήτηση για μεγαλύτερη αυτονομία από ένα ηλεκτρικό όχημα, συχνά ξεχνάμε τι χρειάζεται για να το πετύχουμε. Σίγουρα, δεν είναι τόσο δύσκολο πλέον να βρείτε στην αγορά ηλεκτρικά οχήματα που μπορούν να διανύσουν πάνω από 480 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, αλλά δεν χρησιμοποιούν όλα την ίδια ενέργεια για να φτάσουν τόσο μακριά.

Διαβάστε Επίσης

Ένα GMC Hummer θα χρησιμοποιήσει κυριολεκτικά σχεδόν τρεις φορές περισσότερη ενέργεια για να διανύσει 260 χιλιόμετρα λιγότερα από ένα αυτοκίνητο όπως το Lucid Air Pure, κορυφαίο ηλεκτρικό σε επίπεδο απόδοσης στο σημερινό τοπίο.

Δεν είναι ιδανικό, αφού θεωρητικά, τα EV προορίζονται να χρησιμοποιούν λιγότερη ενέργεια, μεγιστοποιώντας την παραγωγή ενέργειας εξασφαλίζοντας καλύτερη απόδοση.

Mercedes CLA Class MY2026

Ευτυχώς, η Mercedes πήρε το μήνυμα με τη νέα CLA. Το καμουφλάζ δεν έχει ακόμη αφαιρεθεί επίσημα από το αμάξωμα του αυτοκινήτου, αλλά η γερμανική εταιρεία μοιράστηκε μερικές βασικές πληροφορίες σχετικά με την αποδοτικότητα της CLA.

Αν οι ισχυρισμοί της Mercedes ισχύουν, τότε η CLA θα μπορούσε να είναι το πιο αποδοτικό EV που θα πωλείται στην αγορά, επιτυγχάνοντας μια τιμή 8,3 χιλιομέτρων ανά kWh, τιμή καλύτερη ακόμη κι από τα 8 χιλιόμετρα ανά kWh του Lucid Air.

Αυτό είναι αξιοσημείωτο κυρίως, επειδή η CLA δεν βασίζεται σε μια πλατφόρμα αποκλειστικά για EV. Είναι το μοντέλο στη νέα αρθρωτή αρχιτεκτονική της Mercedes που ονομάζεται MMA, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε EV όσο και υβριδικά συστήματα κίνησης.

Mercedes CLA Class MY2026

Αυτό είναι θεαματικό, αφού γενικά μιλώντας, οι πλατφόρμες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε θερμικά και ηλεκτρικά μοντέλα, συχνά καταλήγουν σε συμβιβασμένες εκδόσεις της μιας ή της άλλης. Εδώ, φαίνεται ότι η Mercedes έκανε κάτι αναπάντεχο, δημιουργώντας μια πλατφόρμα που υπερέχει και στα δύο συστήματα κίνησης.

Η Mercedes άνοιξε μια τεράστια πανεπιστημιούπολη έρευνας και ανάπτυξης αφιερωμένη στην εξέλιξη μπαταριών και κυψελών στη Στουτγκάρδη, στοχεύοντας τελικά να μειώσει το κόστος των μπαταριών έως και 30% για τα μελλοντικά μοντέλα EV της.

Η νέα πλατφόρμα χρησιμοποιεί ένα αρθρωτό πλαίσιο τύπου skateboard που μπορεί να τροποποιηθεί για διαφορετικά μοντέλα. Διαθέτει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V, με υποσχόμενο χρόνο ταχείας φόρτισης DC για προσθήκη 300 χιλιομέτρων αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά. Η ισχύς θα προέρχεται από έναν κινητήρα 268 ίππων στον πίσω άξονα, με επιπλέον 108 ίππους μπροστά για τα μοντέλα 4MATIC.

Mercedes CLA Class MY2026

Μάλιστα οι κινητήρες αυτοί προέρχονται από την ίδια τη Mercedes και όχι από κάποιον άλλο κατασκευαστή κινητήρων EV. Κατά το λανσάρισμα, η CLA θα είναι εξοπλισμένη με μια μπαταρία 85 kWh.

Οι υβριδικές εκδόσεις θα διαθέτουν τους νέους κινητήρες ICE FAME της Mercedes που συνδυάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων που διαθέτει ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα. Αυτή η υβριδική διάταξη των 48 Volt θα εξασφαλίζει μια μικρή αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, χάρη στην μπαταρία των 1,3 kWh.

Η CLA αναμένεται να κυκλοφορήσει το επόμενο έτος ως MY2026, και η Mercedes αναφέρει ότι δύο ακόμη SUV που χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα αναμένεται να ακολουθήσουν αμέσως μετά την κυκλοφορία της.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network