Με το Kia Niro τριών καυσίμων γλιτώνεις 5.000 ευρώ το χρόνο-η αυτονομία του είναι απίστευτη

Το Kia Niro Tri-Fuel είναι ένα ασυνήθιστο υβριδικό τριών καυσίμων, προφανώς με τεράστια αυτονομία, καθώς μπορεί να καλύψει απίστευτα πολλά χιλιόμετρα πριν χρειαστεί ανεφοδιασμό με καύσιμα. Γλιτώνει και πολλά χρήματα.

Kia Niro

Την ώρα που ο χώρος του αυτοκινήτου προσπαθεί να δώσει λύσεις στο ζήτημα της αυτονομίας εξελίσσοντας την αποδοτικότητα και τη διαχείριση ενέργειας των ηλεκτρικών οχημάτων, η Kia στρέφεται για λίγο σε παλιές και δοκιμασμένες λύσεις. Όπως αυτές του φυσικού αερίου και του υγραερίου. Τις οποίες μάλιστα συνδυάζει.

Διαβάστε Επίσης

Και αν ισχύουν τα όσα αναφέρει, τότε το Niro που είναι το μοντέλο που υιοθετεί αυτό το σύστημα κίνησης, θα είναι σε θέση να διανύσει ακόμη και 1.600 χιλιόμετρα πριν σταματήσει για ανεφοδιασμό, για όποιον τύπο καυσίμου επιθυμεί.

Kia Niro Moose Test

Το Niro Tri-Fuel δεν είναι ένα συνηθισμένο υβριδικό crossover, παρά το γεγονός ότι μοιάζει σαν ένα συμβατικό Niro. Κι αυτό επειδή λειτουργεί και με υγραέριο, χάρη σε μια δεξαμενή που είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, εκεί όπου κανονικά θα βρισκόταν ο εφεδρικός τροχός.

Η δεξαμενή υγραερίου μπορεί να αποθηκεύσει 40 λίτρα, ενώ η δεξαμενή φυσικού αερίου μεταφέρει 42 λίτρα.

Δρομέας αποστάσεων

Με δύο γεμάτες δεξαμενές, το Niro Tri-Fuel μπορεί να καλύψει περίπου 1.600 χιλιόμετρα, μια αυτονομία που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν μόνο να ονειρευτούν. Ακόμα και τα περισσότερα ντίζελ θα δυσκολευτούν να φτάσουν αυτό το νούμερο.

Το πράγμα γίνεται ακόμα καλύτερο, αφού οι εκπομπές ρύπων μειώνονται κατά 6% σε σύγκριση με την υβριδική έκδοση. Στην Ιταλία, όπου λανσάρεται η συγκεκριμένη έκδοση, η Kia υποστηρίζει ότι πρόκειται για το πρώτο πλήρως υβριδικό που μπορεί να λειτουργήσει και με υγραέριο.

Ο οδηγός πατάει ένα κουμπί τοποθετημένο δίπλα από το start/stop, για να κάνει τον κινητήρα των 1.6 λίτρων να λειτουργεί με υγραέριο και να ελέγχει την ποσότητα καυσίμου που έχει απομείνει.

Διαβάστε Επίσης

Η ατμοσφαιρική τετρακύλινδρη μονάδα αποδίδει 90 ίππους και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 43 ίππων, που αντλεί την ενέργειά του από μια μπαταρία 1,32 kWh. Συνδυαστικά, οι δύο αποδίδουν 126 ίππους και 264 Nm ροπής.

Η μετατροπή προσθήκης υγραερίου, πραγματοποιείται από την εταιρεία εξοπλισμού φυσικού αερίου BRC που ανήκει στην Westport Fuel Systems Italia, αλλά το αυτοκίνητο εξακολουθεί να συνοδεύεται από πλήρη εγγύηση 7 ετών / 150.000 χλμ.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Kia, ο ιδιοκτήτης μπορεί να εξοικονομήσει έως και 5.000 ευρώ ετησίως από το κόστος ανεφοδιασμού. Ωστόσο, οι πελάτες πρέπει να πληρώσουν 2.000 ευρώ επιπλέον σε σύγκριση με το κανονικό μοντέλο, καθώς οι τιμές του ξεκινούν από τα 34.450 ευρώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network