Θεωρητικά τα δύο μοντέλα είναι παρόμοιας φιλοσοφίας. Στην πράξη όμως, οι διαφορές τους είναι πολύ μεγαλύτερες από τους 65 ίππους που χωρίζουν την ισχύ τους.
Με την ανανεωμένη έκδοση του Κia EV6 όμως να αναμένεται το επόμενο διάστημα, όλα δείχνουν πως η κορυφαία έκδοση GT του ηλεκτρικού crossover της Kia, θα κλέψει κάτι από τη λάμψη του Hyundai Ioniq 5 N.
Το Ioniq 5 N είναι ένα από τα πιο hot ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων στον πλανήτη αυτή τη στιγμή και ένας από τους λόγους που έχει της επιτυχίας του, είναι η λειτουργία προσομοίωσης αλλαγής ταχυτήτων, με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι.
Το Kia EV6 GT, παρουσιάστηκε πάνω από ένα χρόνο νωρίτερα και δεν διαθέτει τη λειτουργία εικονικού κιβωτίου ταχυτήτων N-eShift. Αλλά θα το αποκτήσει στην έκδοση facelift, όπως αναφέρουν καλά ενημερωμένες πηγές.
Προ των πυλών το facelift EV6
Η Kia έχει ήδη δείξει εικόνες του ανανεωμένου EV6 (όχι του GT) στην Ν. Κορέα και πιστεύεται ότι η αναβάθμιση του GT θα αποτελέσει μέρος της ανανέωσης στα μισά του κύκλου ζωής του, όταν το ανανεωμένο EV6 έρθει στην αγορά μέσα στους επόμενους μήνες. Οι παρακάτω εικόνες δείχνουν νέους προβολείς με DRL σε σχήμα C και η Kia αναφέρει επίσης αύξηση χωρητικότητας της μπαταρίας από 77 σε 84 kWh.
Όμως σύμφωνα πάντοτε με τις πληροφορίες, το ανανεωμένο GT "δεν θα αποκτήσει όλα” τα χαρακτηριστικά του Ioniq 5 N. Κι αυτό επειδή "προορίζεται περισσότερο για αυτοκίνητο της κατηγορίας GT”, ενώ το N είναι ένα αρκετά πιο σκληροπυρηνικό hot hatch.
Τι έχει λοιπόν το Ioniq 5 N επί του παρόντος που δεν έχει το GT, εκτός από το virtual κιβώτιο ταχυτήτων; Το πιο προφανές είναι ότι αποδίδει έως και 650 ίππους έναντι των 585 ίππων του EV6 GT, αν και αυτό είναι στην πραγματικότητα μια αρκετά απλουστευτική προσέγγιση.
Αναμένεται αύξηση στην ισχύ
Το 5 N αποδίδει στην πραγματικότητα σταθερά 609 ίππους, αλλά μπορεί να προσθέσει επιπλέον 40 ίππους για διαστήματα 10 δευτερολέπτων, αν πατήσεις το κόκκινο κουμπί N-Grin Boost στο τιμόνι. Αν και αποτελεί απλή εικασία, θεωρείται πιθανό το GT να αποκτήσει την αναβάθμιση των 609 ίππων, αλλά όχι τους επιπλέον 40 ίππους του N-Grin.
Το Hyundai διαθέτει επίσης χειροκίνητη επιλογή κατανομής της ροπής εμπρός-πίσω και μια λειτουργία N Drift Optimizer, η οποία είναι σαφώς πιο εξελιγμένη από τη βασική λειτουργία Drift Mode του GT.
Περιλαμβάνει μια λειτουργία Torque-Drift-Kick που προσομοιώνει το χαρακτηριστικό της "κλωτσιάς" του συμπλέκτη που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες drifter σε μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για να ξεκινήσουν την πλαγιολίσθηση. Η θεωρία εδώ είναι πως η Kia δεν θα υιοθετήσει κάποια από αυτά τα χαρακτηριστικά.
Ένα στοιχείο πάντως που ελπίζουμε να υπάρχει, είναι οι προσομοιωμένοι ήχοι κινητήρα του Ioniq 5 N. Υπάρχουν τρεις επιλογές για να διαλέξεις (ή εναλλακτικά να τους απενεργοποιήσεις εντελώς). Αν και δεν πρόκειται για χαρακτηριστικό που προσθέτει σε ουσία, αναμφίβολα προσθέτει σε διασκέδαση.