
Οι φήμες που έχουν κάνει εδώ και λίγο καιρό την εμφάνισή τους, κάνουν λόγο για πιθανή επιστροφή του Pajero της Mitsubishi το 2027. Ένα από τα πιο εμβληματικά ονόματα στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρείας, γνωστό για τις ικανότητές του εκτός δρόμου, ίσως επιστρέψει ως ένα πολυτελές SUV αυξημένων διαστάσεων, με στόχο να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Range Rover.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το Pajero θα επανέλθει ως ένα plug-in υβριδικό SUV βασισμένο στην πλατφόρμα του Outlander. Ενώ τα ερωτήματα παραμένουν σχετικά με το αν οι αγοραστές θα είναι πρόθυμοι να καταβάλλουν ένα υψηλό ποσό για το μοντέλο της Mitsubishi, η άφιξη του οποίου πάντως, δεν αναμένεται αρκετά σύντομα.
Άγνωστη η σχεδιαστική κατεύθυνση
Πώς θα μπορούσε να μοιάζει και τι χαρακτηριστικά θα έχει; Κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει τη σχεδιαστική κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η Mitsubishi, με τις μοναδικές εικόνες που έχουν κυκλοφορήσει μέρχι στιγμής, να αφορούν ανεπίσημα renderings.

Μια πιθανότητα, είναι να αντλεί έμπνευση από το Outlander, κάτι που θα το κάνει και άμεσα αναγνωρίσιμο ως μοντέλο της Mitsubishi. Εκεί που σίγουρα θα διαφέρει από το μικρότερο SUV, είναι στις αναλογίες του. Θα είναι ψηλότερο, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και ψηλό καπό. Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε να έχει μια αρκετά δυναμική εικόνα.
Στο εσωτερικό θα συναντάμε ποιοτικά υλικά και ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον με τεχνολογία αιχμής. Και τα δύο αυτά στοιχεία, είναι απαραίτητα από τη στιγμή που το νέο Pajero θα θέλει να εκλαμβάνεται ως premium μοντέλο.
Άπλετοι χώροι και μεγάλη ισχύς
Το Pajero θα διαθέτει αναμενόμενα μεγαλύτερες εσωτερικές διαστάσεις σε σύγκριση με το Outlander, προσφέροντας βελτιωμένη άνεση στην τρίτη σειρά καθισμάτων και αυξημένο χώρο αποσκευών. Αναμένεται να διαθέτει επίσης ασύρματη σύνδεση τηλεφώνου, ενσωμάτωση AI και ενημερώσεις over-the-air, μαζί με μια ολοκληρωμένη σουίτα τεχνολογικών χαρακτηριστικών και βοηθημάτων υποστήριξης οδηγού.

Σύμφωνα με τις αναφορές, το Pajero θα χρησιμοποιήσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας CMF-C / D και μια βελτιωμένη έκδοση του plug-in υβριδικού κινητήρα 2.4 λίτρων του Outlander, αν και με σημαντικά αυξημένη ισχύ. Αυτή η διαμόρφωση περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα και έναν στον μπροστινό, που λειτουργούν σε συνδυασμό με τον βενζινοκινητήρα. Συνολικά, αναμένεται να έχει ισχύ πάνω από 380 ίππους.
Εκτός από τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν σε επίπεδο επιδόσεων και αποδοτικότητας καυσίμου, η άμεση ισχύς και ροπή των ηλεκτρικών κινητήρων, πιθανότατα θα βελτίωνε και τις επιδόσεις εκτός δρόμου, όπως και η δυναμική κατανομή ροπής σε συνδυασμό με τη δυνατότητα κλειδώματος των διαφορικών εμπρός και πίσω.