
Τη γνωρίσαμε με το Grenadier, το σκληροτράχηλο off road μοντέλο που θέλησε να δώσει παράταση ζωής στην αισθητική και τον σπαρτιάτικο χαρακτήρα του αρχικού Land Rover Defender. Η Ineos Automotive, πλέον μας ενημερώνει πως η έλευση του ηλεκτρικού SUV Fusilier που αποτελούσε το επόμενο μεγάλο της βήμα, πρόκειται να καθυστερήσει.
Η Ineos επικαλείται τη φθίνουσα ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα και την αβεβαιότητα σχετικά με τους δασμούς στις διάφορες αγορές.

Η παραγωγή του Fusilier, ενός μικρότερου οχήματος από το Grenadier 4x4 του οποίου οι πωλήσεις ξεκίνησαν πέρυσι, αναμενόταν να ξεκινήσει το 2027. Η Ineos δεν έδωσε νέο χρονοδιάγραμμα για την πορεία του project.
Μέχρι τον Μάιο, η Ineos είχε πουλήσει 593 Grenadier στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce.
Οι προβληματισμοί της Ineos
Ο διευθύνων σύμβουλος του Ineos Group, Jim Ratcliffe, είχε ανακοινώσει νωρίτερα φέτος τα σχέδια τόσο για τη διάθεση μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του Fusilier, όσο και για μια έκδοση με επέκταση αυτονομίας που θα εφοδιαζόταν με έναν μικρό κινητήρα βενζίνης.
Ωστόσο, ένα υβριδικό range extender αναμένεται να απαγορευτεί στην Ευρώπη το 2035, δήλωσε εκπρόσωπος της Ineos Automotive.

"Καθυστερούμε την κυκλοφορία του Ineos Fusilier για δύο λόγους: αφενός εξαιτίας της μειωμένης αποδοχής των ηλεκτρικών οχημάτων από τους καταναλωτές και αφετέρου, της αβεβαιότητας σχετικά με τους δασμούς, τα χρονοδιαγράμματα και τη φορολογία", ανέφερε η εταιρεία στην δήλωσή της.
Και κατέληξε λέγοντας πως πρέπει να υπάρξει μακροπρόθεσμο και σαφές πλάνο από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, για την επίτευξη του στόχου μηδενικών ρύπων.
Η Ineos σχεδίαζε να αναπτύξει το νέο μοντέλο με την Magna International και να το κατασκευάσει στο εργοστάσιο της Magna Steyr στο Γκρατς της Αυστρίας. Ένας εκπρόσωπος της Magna επιβεβαίωσε την απόφαση της Ineos να καθυστερήσει την παραγωγή του Fusilier.