
Μιλώντας στο TopGear.com κατά την παρουσίαση του νέου "e-building" στο Maranello - όπου θα κατασκευάζεται η επερχόμενη ηλεκτρική Ferrari - ο αντιπρόεδρος της εταιρείας (και γιος του Enzo) Piero Ferrari, επιβεβαίωσε ότι ο διάδοχος της LaFerrari που άλλαξε το παιχνίδι στα supercar, βρίσκεται προ των πυλών. "Κάθε δέκα χρόνια, έχουμε ένα", είπε, δείχνοντας και τον κύκλο ζωής των hypecar της Ferrari.
Η Ferrari Enzo εμφανίστηκε το 2002. Η υβριδική LaFerrari με κινητήρα V12 ήρθε 11 χρόνια αργότερα, το 2013, και αποτέλεσε το αντίπαλο δέος των McLaren P1.
Η Ferrari πάντα επέμενε ότι αυτά τα hypercars έρχονταν για να παρουσιάσουν μια νέα τεχνολογική εξέλιξη: η F50 είχε έναν κανονικό V12 από την Formula 1 ενώ η Enzo είχε ένα εξαιρετικά γρήγορο (για την εποχή) κιβώτιο ταχυτήτων με paddleshift. Όσο για τη LaFerrari: Υβριδική τεχνολογία που προέρχεται από την F1 και χρησιμοποιείται όχι για λόγους απόδοσης, αλλά για να ενισχύσει αυτόν τον υπέροχο V12 κινητήρα.

Τι μπορούμε να αναμένουμε λοιπόν από τον αντικαταστάτη της LaFerrari; Οι φήμες λένε ότι η Ferrari θα εγκαταλείψει τον V12 υπέρ του υβριδικού V6, μια έκδοση του οποίου εφοδιάζει σήμερα το μοντέλο 296 GTB αλλά και μερικά σπορ πρωτότυπα που κέρδισαν το Le Mans.
Είναι ο ίδιος V6 3,0 λίτρων που βοήθησε τη Ferrari να κερδίσει τους 24ωρους αγώνες του Le Mans τόσο το 2023 όσο και το 2024. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η 296 GTB αποδίδει πάνω από 800 ίππους και η V8 SF90 λίγο κάτω από 1.000 ίππους, το επόμενο halo car θα πρέπει να είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο. Ίσως ένα ηλεκτρικό supercar;