Μετά την Kimera EVO37 και την παρουσίαση της Kimera EVO38 τον Φεβρουάριο, τώρα είναι η σειρά της Kimera K39 να δει το φως και η αφορμή είναι η ανάβαση Pikes Peak στο Κολοράντο.
Είναι αφορμή γιατί η Kimera K39 είναι μεν το τρίτο αυτοκίνητο της φίρμας που ίδρυσε ο πρώην οδηγός αγώνων Luca Betti για να φτιάχνει νοσταλγικά restomods ξεπατικώνοντας την Lancia 037, αλλά είναι το πρώτο αμιγώς αγωνιστικό που ετοιμάζεται για το Pikes Peak του 2025.
Το Kimera K39 βασίζεται σε ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα που περιβάλλεται από ένα νεο-ρετρό αμάξωμα εμπνευσμένο από τη Lancia 037. Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα επιθετικό μπροστινό splitter και μια μεγάλη πίσω πτέρυγα. Διαθέτει ογκώδη φτερά και πίσω πτέρυγα για να κρατάει το αυτοκίνητο κολλημένο στην άσφαλτο.
Εντάξει δεν είναι πτέρυγα σαν και αυτή, αλλά δεν θα μπορούσε κιόλας γιατί ο Luca Betti εμπνεύστηκε από το Silhouette της Martini Racing τις δεκαετίες του 1970 και του 1980. Αυτοκίνητα δηλαδή που διέπρεπαν στις πίστες των αγώνων sportscars στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά βάση. Ως εκ τούτου η αισθητική έπαιξε ρόλο παράλληλα με την αεροδυναμική αλλά και το σύστημα κίνησης.
Η Kimera Automobili δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για τον κινητήρα που θα κινεί το Kimera K39. Ανέφερε ωστόσο πως "Η εμβληματική νέα "Silhouette " θα έχει έναν κινητήρα που θα κάνει πολύ θόρυβο και θα ακούγεται σε όλη τη διαδρομή προς την ανάβαση".
Άρα μάλλον δεν θα είναι ένα ηλεκτρικό restomod εκτός αν η ομάδα μηχανικών της Kimera που έχουν αποδείξει πως είναι αρκετά petrolheads και "πυροβολημένοι", έχουν σκεφτεί κάτι πιο αποτελεσματικό από αυτό που έχει κάνει η Hyundai με τα δικά της αγωνιστικά.
Η Kimera έχει ήδη παραδώσει όπως αναφέρει τα μισά από τα 38 Kimera EVO38 που θα κατασκευάσει, οπότε έχουμε κάθε λόγο να αισιοδοξούμε πως θα δούμε την αγωνιστική Kimera K39 στο επόμενο Pikes Peak.