
Η σειρά DS 3 ενισχύεται περαιτέρω με την διάθεση της νέας έκδοσης Hybrid με αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία που υπερέχει σε επίπεδο άνεσης, ενεργειακής απόδοσης και κόστους λειτουργίας σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις με θερμικό κινητήρα.
Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η νέα έκδοση DS 3 Hybrid προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων CO2 κατά 27 γρ./χλμ. και μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και 20% σε σύγκριση με την έκδοση βενζίνης PureTech 130 EAT8.
Στο δρόμο, ο συνδυασμός βενζίνης και ηλεκτρικής ενέργειας προσφέρει αποτελεσματικότητα και ευελιξία στην οδήγηση. Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, πραγματοποιείται αύξηση της ισχύος που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε καλύτερες επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

To υβριδικό σύστημα διαθέτει λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση κάτι που σημαίνει λιγότερες φθορές στις δισκόπλακες και στα τακάκια των φρένων ενώ συνάμα φορτίζεται και η μπαταρία ιόντων λιθίου δυναμικότητας 0,9 kWh.
Το σύστημα ολοκληρώνεται από τον συνδυασμό ενός 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.199 κ.εκ. απόδοσης 136 ίππων και ροπής 230 Nm και ενός ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων με ροπή 55 Nm. Μαζί υπάρχει κι ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί σε κύκλο Miller, ο οποίος παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και, επομένως, σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Ο κινητήρας είναι επίσης εξοπλισμένος με καδένα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές.
Η εταιρεία αναφέρει πως η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 8,4'' που μεταφράζεται σε 1,2'' λιγότερο χρόνο από την αντίστοιχη επίδοση της θερμικής έκδοσης PureTech 130 EAT8 ενώ ο χρόνος επιτάχυνσης από στάση στα 1000 μέτρα είναι και αυτός μειωμένος κατά 1,1'' - στα 29,7''.
Αξίζει να σημειωθεί πως η εναλλαγή λειτουργίας μεταξύ των δύο μοτέρ είναι ανεπαίσθητη για τον οδηγό μολονότι στον ψηφιακό πίνακα οργάνων παρέχονται πληροφορίες για τη ροή ενέργειας, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αλλά και η ένδειξη ταχύτητας (απεικονίζεται σε μπλε χρώμα) όταν το αυτοκίνητο κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Tο νέο DS 3 Hybrid διατίθεται σε δύο εκδόσεις στην ελληνική αγορά με την Bastille την απλούστερη να ξεκινά από 32.800 ευρώ και την Performance Line να ξεκινά από 33.800 ευρώ.