Μετά την Corvette της Rezvani που εκτός των 1.000 ίππων που απέκτησε έγινε και θωρακισμένη καθώς κάποιες συνήθειες δεν κόβονται, έρχεται τώρα μια retromod Porsche από την εταιρεία που μέχρι πρότινος ειδικευόταν αποκλειστικά στα off road αυτοκίνητα.

Είναι το Rezvani Retro RR1 και θα κατασκευαστούν μόνο 50 από αυτά με την εταιρεία να δίνει τρείς διαφορετικές επιλογές όσον αφορά την ιπποδύναμη τους, για να διαλέξεις.
Το entry level (που λέει ο λόγος) είναι αυτό με τους 550 ίππους οι οποίοι προέρχονται από τον ενισχυμένο κινητήρα 3,0 λίτρων της Carrera. Η ιπποδύναμη αυτή αφορά το track day car γιατί αν διαλέξει κανείς το road legal πέφτει στους 520.

Το Rezvani RR 565 χρησιμοποιεί ως βάση την 911 GT3 και λαμβάνει απροσδιόριστες βελτιώσεις στον επίπεδο εξάλιτρο 4,0 λίτρων για 535 ίππους στο δρόμο ή 565 στην πίστα.

Και τέλος υπάρχει το Rezvani RR1 750 που αποδίδει, όπως πολύ καλά έχεις μαντέψει ήδη, 750 ίππους όταν προορίζεται για την πίστα. Οι εκδόσεις δρόμου έχουν μόλις 715 ίππους προς εκμετάλλευση, μεταφέροντας την ισχύ μέσω του στάνταρ συστήματος τετρακίνησης της Porsche 911 Turbo.

Η εμφάνιση είναι αντιστοίχως δυνατό χαρτί στο retromod της Rezvani. Η εταιρεία έχει εμπνευστεί από θρυλικά αγωνιστικά liveries του παρελθόντος της Porsche και αυτό που προβάλλεται περισσότερο είναι εκείνο της Porsche 935 Kremer που μεγαλούργησε τη δεκαετία του 70.

Βεβαίως η Rezvani προσφέρει μια ενδιαφέρουσα εκδοχή του κεκλιμένου καπό με στενά ορθογώνια φωτιστικά σώματα που αντικαθιστούν τα εμβληματικά στρογγυλά, πράγμα που θα μπορούσε να εκληφθεί και ως σκανδαλώδες, αν σκεφτείς πως τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα συνοδεύουν την 911 από την αρχή της πορείας της και δεν τα έχει αποχωριστεί για άλλους και άλλους λόγους.
Η Rezvani γλιτώνει την κατακραυγή από την επιλογή της αυτή, δημιουργώντας ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα στο πίσω μέρος, το οποίο η Porsche θα μπορούσε να ζηλέψει από τώρα. Η μεγάλη πτέρυγα είναι η κατάληξη ενος αμαξώματος με ερεθιστικές καμπύλες και οργανώνει από κάτω της αεραγωγούς και διαχύτη που θα είναι κρίμα να αποδειχθεί πως δεν είναι αποτελεσματικοί στην σταθερότητα του αυτοκινήτου.

Οπότε μακάρι να πάνε όλα καλά σε αυτό το σκέλος και να λειτουργήσουν όλα όπως πρέπει γιατί το Rezvani Retro RR1 έχει και άλλες αναβαθμίσεις, όπως στα φρένα, στην ανάρτηση, στον κλωβό και σε άλλα εξαρτήματα.

Η τιμή που ανακοίνωσε η εταιρεία για την Retro RR1 είναι σχεδόν 140.000 ευρώ αρκεί να φέρεις τη δική σου Porsche είτε είναι η 911 Carrera S, είτε η 911 GT3, είτε η Turbo S, ενώ σημείωσε σε παρακαλούμε πως αυτή η τιμή ισχύει για τα πέντε πρώτα αυτοκίνητα, κατά το λανσάρισμα δηλαδή γιατί μετά θα αυξηθεί και κάτι μας λέει πως δεν προλαβαίνεις γιατί η Rezvani έχει ήδη ξεκινήσει τις μετατροπές και σκοπεύει μέχρι το τέλος του 2024 να ξεκινήσει τις παραδόσεις.