Το Citroen C3 ξεκίνησε πολύ καλά στον εμπορικό στίβο της νέας χρονιάς. Πρωταγωνίστησε στις πωλήσεις του περασμένου Ιανουαρίου και συνεχίζει να ηγείται των πωλήσεων της κατηγορίας supermini αλλά και επί του συνόλου των ταξινομήσεων του πρώτου τριμήνου.
Ειδικότερα, τον Μάρτιο έλαβαν πινακίδες 590 Citroen C3 που μεταφράζεται σε ποσοστό 19,8% στην μικρή κατηγορία των μοντέλων supermini.
Συνολικά το πρώτο τρίμηνο του έτους, το δημοφιλές μοντέλο της Citroen σημείωσε 2.307 πωλήσεις που το ανέδειξαν ως το πιο εμπορικό μοντέλο της ελληνικής αγοράς ανεξαρτήτου κατηγορίας.
Το C3 διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης και diesel και σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού με πολλά στοιχεία έξτρα παραμετροποίησης. Καλύπτεται δε από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση αλλά και δωρεάν οδική βοήθεια 5 ετών.
Αξίζει να σημειωθεί πως και στην κατηγορία των επαγγελματικών μοντέλων, η έκδοση C3 Enterprise κέρδισε την αγορά των μικρών van με ταξινομήσεις 3μήνου στις 129 μονάδες.