To Rocket 1000 είναι το πρώτο Brabus με ισχύ 1.000 ίππων

Η Brabus μετατρέπει την υβριδική GT 63 S E Performance σε ένα σεντάν 1.000 ίππων που παραπέμπει σε αγωνιστικό και θα παραχθεί σε μόλις 25 αντίτυπα.

Brabus Rocket 1000 AMG GT 63
Brabus Rocket 1000 AMG GT 63
Brabus Rocket 1000 AMG GT 63
Brabus Rocket 1000 AMG GT 63
Brabus Rocket 1000 AMG GT 63
Brabus Rocket 1000 AMG GT 63
Brabus Rocket 1000 AMG GT 63
Brabus Rocket 1000 AMG GT 63
Brabus Rocket 1000 AMG GT 63
Brabus Rocket 1000 AMG GT 63
Brabus Rocket 1000 AMG GT 63

Επιτέλους η Brabus τα κατάφερε. Έσπασε το φράγμα των 1.000 ίππων σε αυτοκίνητο παραγωγής για πρώτη φορά με το Rocket 1000 "1 από 25". Πρόκειται για μια περιορισμένη έκδοση και ιδιαίτερα άγρια εκδοχή της υβριδικής AMG GT 63 S E Performance.

Η Brabus έχει διατηρήσει τον ηλεκτροκινητήρα των 203 ίππων της E Performance και την μπαταρία των 6,1 kWh όπως τα ξέραμε, οπότε όλη η επιπλέον ισχύς σε σχέση με το στάνταρ αυτοκίνητο των 842 ίππων προέρχεται από παρεμβάσεις που έγιναν στον twin-turbo V8.

Brabus Rocket 1000 AMG GT 63

Για αρχή, η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε από 4.0 σε 4.5 λίτρα και όπως μας ενημερώνουν, έχουν τοποθετηθεί νέος στροφαλοφόρος άξονας, νέα έμβολα, νέοι υπερσυμπιεστές υψηλής απόδοσης και ένα νέο σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα.

Υπάρχει επίσης μια ολοκαίνουργια μονάδα ECU και η Brabus χρειάστηκε να περιορίσει τη ροπή στα 1.049 Nm για να προστατεύσει το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Εάν είχε αφεθεί ανεξέλεγκτο, θα είχε μέγιστη ροπή 1.819 Nm! Προφανώς η επιτάχυνση 0-100 km/h έχει μειωθεί πλέον στα 2,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 315 km/h.

Brabus Rocket 1000 AMG GT 63

Όπως υποδηλώνει η ονομασία, μόλις 25 αντίτυπα της τροποποιημένης AMG GT 63 S E Performance θα κατασκευαστούν και όλα θα αποκτήσουν το γιγαντιαίο φαρδύ αμάξωμα από ανθρακονήματα που προσθέτει 6,7 εκατοστά στο πλάτος του τετράθυρου GT. Επίσης θα υπάρχει μπόλικη ποσότητα από ανθρακονήματα και καπιτονέ δέρμα στο εσωτερικό, καθώς και νέα ανάρτηση που μπορεί να μειώσει το ύψος του αμαξώματος έως και 20 χλστ. από εκείνο της στάνταρ έκδοσης.

Ακόμη δεν υπάρχει καμία αναφορά για την τιμή, αλλά δύσκολα θα φανταζόμασταν πως η πιο ισχυρή Brabus που έγινε ποτέ, θα είναι φτηνή.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network