Οι solid state μπαταρίες αντέχουν πάνω από 300.000 χλμ.

Η VW δοκίμασε solid state μπαταρίες που δεν έδειξαν σημάδια φθοράς άνω των 300.000 χιλιομέτρων και ξεκινά τον σχεδιασμό της παραγωγής τους.

Volkswagen PowerCo Solid State Μπαταρίες

Άλλη μια εταιρεία μπαίνει δυναμικά στο χώρο των solid state μπαταριών και έρχεται να προστεθεί στην Toyota που αναζητά εδώ και καιρό λύσεις πάνω στην συγκεκριμένη τεχνολογία, αλλά και την ΝΙΟ που έχει υποσχεθεί πως θα προσπαθήσει να έχει τέτοιες μπαταρίες μέσα στο 2023. 

Μπαταρίες solid state της Ford

Ένα από τα εμπόδια στην ανάπτυξη των solid state μπαταριών είναι η ανθεκτικότητα, αλλά ο όμιλος Volkswagen στις τελευταίες δοκιμές του με μια κυψέλη μπαταρίας στερεάς κατάστασης που παρείχε η αμερικανική νεοφυής εταιρεία QuantumScape, φαίνεται ότι ξεπέρασε αυτή την πρόκληση.

Volkswagen PowerCo Solid State Μπαταρίες

Ο Όμιλος VW, μέσω της εταιρείας μπαταριών PowerCo, ολοκλήρωσε με επιτυχία περισσότερους από 1.000 κύκλους φόρτισης της κυψέλης μπαταρίας της QuantumScape, οι οποίοι, σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, αντιστοιχούν σε συνολική απόσταση άνω των 310.000 χιλιομέτρων για ένα τυπικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ή πολύ περισσότερο από τη μέση διάρκεια ζωής ενός οχήματος, ανεξάρτητα από τον τύπο του συστήματος κίνησης.

Volkswagen PowerCo Solid State Μπαταρίες

Σύμφωνα με τον Όμιλο, η κυψέλη μόλις και μετά βίας φάνηκε να εξασθενεί και εξακολουθούσε να έχει το 95% της χωρητικότητάς της (ή της διατήρησης της ενέργειας εκφόρτισης) στο τέλος της δοκιμής, ξεπερνώντας έτσι την τυπική απαίτηση της βιομηχανίας του 80%. Η δοκιμή, η οποία διήρκεσε αρκετούς μήνες, πραγματοποιήθηκε στο εργαστήριο μπαταριών της PowerCo στο Salzgitter της Γερμανίας.

Ξεκινά ο σχεδιασμός της παραγωγής 

Το VW Group δήλωσε ότι η κυψέλη πληρούσε επίσης και άλλες απαιτήσεις για την ικανότητα ταχείας φόρτισης, την εκφόρτιση, την ασφάλεια και άλλα. Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι το επόμενο βήμα στο δρόμο προς την παραγωγή θα είναι η ανάπτυξη της διαδικασίας κατασκευής για την παραγωγή του κυττάρου σε κλίμακα, κάτι που αποτελεί άλλη μια πρόκληση για την ανάπτυξη μπαταριών στερεάς κατάστασης.

Μπαταρίες ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Ο όμιλος VW έχει στο παρελθόν αφήσει να εννοηθεί ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα είναι έτοιμες για παραγωγή στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Μερικοί από τους στόχους απόδοσης που έχει επίσης υπαινιχθεί η αυτοκινητοβιομηχανία περιλαμβάνουν 30% μεγαλύτερη εμβέλεια από τις τρέχουσες μπαταρίες ιόντων λιθίου και τη δυνατότητα φόρτισης στο 80% της χωρητικότητας σε μόλις 12 λεπτά.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης


 

Best of Network