Η Nio ίσως γίνει η πρώτη που θα προσφέρει μπαταρίες solid state μέσα στο 2023

Υπάρχουν αρκετές πιθανότητες κάποια μοντέλα της ΝΙΟ να εφοδιάζονται από το καλοκαίρι με μπαταρίες ημι-στερεάς κατάστασης

Nio

Για μία ακόμη φορά, σημαντικές πληροφορίες από τον χώρο του αυτοκινήτου μας έρχονται από τις κινεζικές Αρχές και συγκεκριμένα, πάλι από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσιοποιήθηκαν και αφορούν σε μοντέλα που πρόκειται να διατεθούν στην αγορά της Κίνας το προσεχές διάστημα, μάθαμε πως η ΝΙΟ θα αναβαθμίσει σύντομα τις μπαταρίες σε ορισμένα από τα μοντέλα της. Το ενδιαφέρον εδώ, είναι πως οι κυψέλες των μπαταριών που αναφέρονται στη σχετική ενημέρωση, προέρχονται από έναν προμηθευτή μπαταριών ημι-στερεάς κατάστασης (semi-solid state).

Διαβάστε Επίσης

H τεχνολογία solid state έχει ήδη αποδείξει τα οφέλη της και προβάλλει ως το next big thing στον χώρο της ηλεκτροκίνησης, ωστόσο σύμφωνα με τους περισσότερους ειδικούς στον τομέα, δεν είναι ακόμη έτοιμη για μαζική χρήση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Βέβαια αυτό είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή, όμως απ' ότι έχει φανεί στην πράξη, αρκετές εταιρείες έχουν αναγκαστεί να πάνε πιο πίσω τα χρονοδιαγράμματά τους σχετικά με την συγκεκριμένη τεχνολογία.

Nio ES6 και Nio ES8

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η NIO δεν έκανε κάποια ανακοίνωση πως θα αποτελέσει τον πρώτο κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα εξοπλίσει τα μοντέλα του με μπαταρίες solid state. Αντιθέτως, η είδηση ήρθε χωρίς τυμπανοκρουσίες. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας, δημοσίευσε έναν ενημερωμένο κατάλογο των μοντέλων που θα πωλούνται στην Κίνα στο προσεχές μέλλον. Πρόκειται για μια διαδικασία ρουτίνας, καθώς το υπουργείο παρέχει τη σχετική ενημέρωση, για να επισημαίνει ενδεχόμενες αλλαγές στις προδιαγραφές μοντέλων που πωλούνται στην εγχώρια αγορά της Κίνας.

Αίτηση της NIO για νέο τύπο μπαταριών

Το ενδιαφέρον εδώ, είναι πως η NIO κατέθεσε αίτηση για την επέκταση των προδιαγραφών των μπαταριών για τρία μοντέλα της. Αν και η αίτηση δεν αναφέρει συγκεκριμένα τις κυψέλες μπαταρίας στερεάς κατάστασης, επιβεβαιώνει ότι οι αναβαθμίσεις της μπαταρίας θα προέρχονται από την Huzhou WeLion Technology Co Ltd., η οποία είναι θυγατρική του προμηθευτή μπαταριών ημι-στερεάς κατάστασης της NIO, WeLion New Energy Technology.

Επίσης, δεν διευκρινίζεται σε ποια οχήματα θα διατίθεται αυτή η νέα τεχνολογία μπαταριών. Ωστόσο, αναφέρεται ότι δύο SUV και ένα σεντάν της NIO θα έχουν αναβαθμισμένες μπαταρίες. Αξίζει εδώ να αναφερθεί, πως στις αρχές του 2021, η NIO είχε δηλώσει πως σχεδίαζε να εξοπλίσει το σεντάν ET7 με μια μπαταρία στερεάς κατάστασης χωρητικότητας 150 kWh. Από τότε, δεν είχε υπάρξει κάποια εξέλιξη σχετικά, μέχρι τον περασμένο Φεβρουάριο όταν ο ιδρυτής και πρόεδρος της NIO, Qin Lihong, δήλωσε ότι οι πελάτες της εταιρείας του θα μπορούν να αποκτήσουν το πακέτο μπαταριών 150 kWh το ερχόμενο καλοκαίρι.

Διαβάστε Επίσης

Είναι σαφές πως υπάρχει ακόμη σειρά αναπάντητων ερωτημάτων με το κύριο εξ αυτών να αφορά το κόστος. Εάν η NIO προσφέρει το πακέτο μπαταριών ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, είναι σίγουρο πως δεν θα είναι φτηνό. Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα αυτά, όμως φαίνεται πως η NIO βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γίνει ένας από τους πρώτους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων που θα προσφέρουν τεχνολογία στερεάς κατάστασης, με τη βοήθεια της WeLion.

Διαβάστε ακόμα:
 - 
Αυτό το σπανιό Nissan GT-R Nismo 400R έριξε το site δημοπρασιών (εικόνες)
 - Εκατομμυριούχος ανέβασε μια McLaren Senna GTR στον 57ο όροφο ουρανοξύστη
 - Και ο επικεφαλής της BMW κατά του νέου πλαισίου ρύπων Euro 7 και εξηγεί γιατί
 - Το ηλεκτρικό Toyota της επόμενης γενιάς μπορεί να είναι ανταγωνιστής της Taycan
 - Αυτό το αυτοκίνητο είναι πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως το 2022

Best of Network