Γιατί αξίζει να αγοράσεις μετοχές των GM και Ford

"Ιστορικά φθηνές" οι μετοχές των GM και Ford και ένας αναλυτής της Barclays εξηγεί γιατί αυτή είναι η σωστή στιγμή να αγοράσει κάποιος μετοχές των δύο κολοσσών

To νέο Ford Explorer είναι ηλεκτρικό SUV

Οι εργατικές απεργίες και άλλες προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν καταστήσει τις μετοχές της General Motors και της Ford "ιστορικά φθηνές", δημιουργώντας μια ευκαιρία αγοράς για τους επενδυτές, σύμφωνα με την Barclays.

Οι γίγαντες της αυτοκινητοβιομηχανίας εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν υψηλότερο εργατικό κόστος από μια ιστορική προσωρινή συμφωνία με το συνδικάτο UAW και "κόντρα καιρό" που σχετίζονται με τις τιμές των αυτοκινήτων και τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά οποιαδήποτε αντιστροφή του αρνητικού κλίματος θα μπορούσε να οδηγήσει τις μετοχές τους υψηλότερα, ανέφερε ο αναλυτής της Barclays Dan Levy.

Cadillac Lyriq
To Cadillac Lyriq (η Cadillac ανήκει στην GM)

Ο Levy αναβάθμισε τη σύσταση για τις μετοχές των GM και Ford σε αγορά από διακράτηση, διατηρώντας τις τιμές - στόχους. Η τιμή-στόχος των 37 δολαρίων που δίνει για την GM αντιστοιχεί σε άνοδο άνω του 30% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της μετοχής, την Τρίτη, ενώ η τιμή-στόχος των 14 δολαρίων για τη μετοχή της Ford αντιστοιχεί σε άνοδο 44% σε σχέση επίσης με την τιμή κλεισίματος την Τρίτη. Μάλιστα αναφέρει πως προτιμά τη μετοχή της GM έναντι της Ford καθώς εκτιμά πως η GM έχει περισσότερες ευκαιρίες για άνοδο. 

Διαβάστε Επίσης

"Η αποτίμηση δεν ήταν συνήθως μια υπόθεση για να κατέχει κανείς τη Ford/GM - οι επενδυτές υποστηρίζουν ότι είναι φτηνές για κάποιο λόγο", έγραψε ο Levy σε σημείωμα προς τους πελάτες του την Τετάρτη. "Ωστόσο, πιστεύουμε ότι δεδομένων των ιστορικά συμπιεσμένων πολλαπλασιαστών, υπάρχει ελκυστικό περιθώριο ανόδου".

Η GM έχει υποχωρήσει κατά περίπου 16% και η Ford κατά 15% φέτος, την ίδια στιγμή που ο δείκτης S&P 500 καταγράφει άνοδο 10%. Το πρόσφατο ξεπούλημα των μετοχών ξεκίνησε στα μέσα Ιουλίου, καθώς εντάθηκαν οι ανησυχίες για τις διαπραγματεύσεις τους με το συνδικάτο United Auto Workers και το κλίμα των επενδυτών διαβρώθηκε περαιτέρω όταν ξεκίνησαν οι απεργίες.

Τώρα που οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν καταλήξει σε προσωρινές συμφωνίες με το UAW, ο Levy αναμένει να δει κάποια ανάκαμψη.  "Η απεργία των UAW ήταν η κύρια επιβάρυνση τους τελευταίους μήνες", έγραψε ο Levy.

Ford Ranger Raptor
Ford Ranger Raptor

Οι μετοχές της GM διαπραγματεύονται 4 φορές τα εκτιμώμενα κέρδη του 2024, που είναι ο χαμηλότερος πολλαπλασιαστής της μετοχής από την επανείσοδό της στα χρηματιστήρια πριν από 13 χρόνια, σύμφωνα με τον Levy. Ομοίως, η Ford διαπραγματεύεται περίπου 5,5 φορές, κάτω από το ιστορικό της επίπεδο, πρόσθεσε. 

Αν και οι επενδυτές ανησυχούν για τα κέρδη των αυτοκινητοβιομηχανιών το 2024, ο Levy αναμένει ότι η GM και η Ford θα ανακοινώσουν κέρδη άνω των 6 δολαρίων ανά μετοχή και άνω των 1,50 δολαρίων ανά μετοχή αντίστοιχα, επίπεδα που ο ίδιος χαρακτηρίζει "ακόμα αρκετά υγιή".

Οι εκτιμήσεις του είναι χαμηλότερες από τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις αναλυτών της Wall Street για 6,60 δολάρια ανά μετοχή για τη GM και περίπου 1,72 δολάρια ανά μετοχή για τη Ford, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

ΤΗΕ FUTURE OF DRIVING

Όταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Best of Network