O μοναδικός "αντίπαλος" της Dodge στην στρατόσφαιρα των θερμικών αυτοκινήτων με εξωπραγματικές επιδόσεις και ιπποδυνάμεις είναι η Hennessey.
Αν και μιλάμε περισσότερο για συνεργασία παρά ανταγωνισμό η εταιρεία του John Hennessey φροντίζει να έχει πάντα τις λύσεις για λίγη τόνωση στα ήδη πανίσχυρα αυτοκίνητα της εταιρείας και τώρα εκμεταλλεύεται την Final Edition του Dodge Camaro ZL1 για να δημιουργήσει την αντίστοιχη του "εξορκιστή", σε μια κόντρα με το Dodge Challenger SRT Demon 170.
Όπως πάντα, ο το Hennessey Exorcist υπόκειται σε μια ραγδαία αύξηση ιπποδύναμης καθώς οι 650 ίπποι της Camaro αυξάνονται σε τετραψήφιο αριθμό, με 1.000 ίππους και αντίστοιχα θηριώδη ροπή.
Ο κατάλογος των μετατροπών είναι μεγάλος και γεμάτος. Η Hennessey έχει τοποθετήσει έναν μεγαλύτερο, υψηλής ροής υπερσυμπιεστή στον V8 των 6,2 λίτρων, μαζί με μια εισαγωγή αέρα υψηλής ροής, ένα αναβαθμισμένο βοηθητικό σύστημα καυσίμου, εγχυτήρες και αντλία καυσίμου.
Επιπλέον έχει γίνει porting στις κυλινδροκεφαλές, μια διαδικασία υψηλής μηχανικής που βοηθά μέσα της εκτόνωσης των αερίων στην καλύτερη λειτουργία. Οι εκκεντροφόροι είναι ανασχεδιασμένοι και προσαρμοσμένοι στις νέες απαιτήσεις και αντίστοιχα αναβαθμισμένα είναι τα ωστήρια, οι βαλβίδες εισαγωγής και πολλά άλλα από τα εσωτερικά του κινητήρα.
Αν προσθέσει κανείς και το νέο λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα καταλήγει λογικά στο 0-100 km/h σε 2,1 δευτερόλεπτα και σε σε 9,57 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 217 km/h για τα 400 μέτρα απόστασης ή το ένα τέταρτο του μιλίου όπως είναι γνωστό από τους αγώνες dragster όπου ο κατά τα άλλα καθημερινός "εξορκιστής" μπορεί να βρει τέλεια εφαρμογή.
Δεν ξέρουμε ακόμη αν αυτά θα φέρουν τη νίκη στην μάχη με το Demon 170, όμως δεν έχει και τόση σημασία τελικά γιατί απλώς θέλουμε να δούμε αυτήν την κόντρα. Και ο βασικός λόγος για αυτό δεν είναι το ποιος θα νικήσει αλλά... άκου απλώς το video παρακάτω.
Θα κατασκευαστούν μόνο 57 Final Edition Exorcists, μια ωδή στα 57 χρόνια από τότε που η Camaro μπήκε για πρώτη φορά στην παραγωγή. Ως εκ τούτου, μια αριθμημένη πλακέτα θα υπάρχει στο χώρο του κινητήρα και ειδικά γραφικά προστίθενται στο εσωτερικό.