
Τα σχόλια που συνοδεύουν την οδηγική επαφή με το Dodge Charger Daytona είναι μέχρι στιγμής ανάμεικτα. Σε κάθε περίπτωση, μάλλον η πλειοψηφία τείνει στο να συμφωνήσει πως δεν είναι το ηλεκτρικό μοντέλο που θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας.
Ωστόσο, υπάρχει ένα χαρακτηριστικό του, που είναι τόσο χρήσιμο, που σίγουρα θα ήταν καλό να υπήρχε σε κάθε ηλεκτρικό μοντέλο.

Όταν σταθμεύετε το Charger, στην κύρια οθόνη που βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό, εμφανίζεται μια ένδειξη που όχι μόνο σας δείχνει πόση μπαταρία έχει απομείνει, αλλά και πόσο χρόνο θα χρειαστεί σε κάθε τύπο φορτιστή, για να φορτίσει στο 100%, εφόσον έχετε ορίσει το συγκεκριμένο όριο.
Εξαιρετικά πρακτικό
Προφανώς δεν είναι κάτι τόσο επαναστατικό όσο, ας πούμε, η φόρτιση σε 5 λεπτά, αλλά είναι ένα εξαιρετικά λειτουργικό και πρακτικό χαρακτηριστικό, που σας βοηθά να προγραμματίσετε τις επόμενες κηνήσεις σας.
Ας πούμε ότι βρίσκεστε κάπου για ψώνια και δεν υπάρχει φορτιστής κοντά. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να υπολογίσετε τι να περιμένετε, και πότε θα είστε έτοιμοι για την επόμενη διαδρομή ή πόσο γρήγορα θα φορτίσετε σε Level 2 στο σπίτι.

Από τη φωτογραφία φαίνεται ότι το Charger είχε στάθμη μπαταρίας 72%. Αυτή είναι μια σχετικά γεμάτη μπαταρία, οπότε η προσθήκη του υπόλοιπου 28% για να φτάσει στο 100%, θα είναι πιο αργή απ’ ότι αν η στάθμη ήταν χαμηλότερη.
Θεωρητικά, το Charger Daytona μπορεί να φτάσει από το 20% στο 80% σε λίγο πάνω από 24 λεπτά σε έναν φορτιστή 350 kW, έχοντας μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 183 kW. Η φόρτιση στο 100% από το 72% σε έναν τέτοιο φορτιστή, θα απαιτήσει περισσότερη ώρα.
Βοηθά τους νέους χρήστες
Αυτό που προσφέρει το Charger, είναι ένα χαρακτηριστικό φιλικό προς τους νέους χρήστες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάτι που απομυθοποιεί ολόκληρη την εμπειρία. Και γενικά, ο χώρος των ηλεκτρικών οχημάτων χρειάζεται πολλά περισσότερα από αυτά τα χαρακτηριστικά.
Είναι επίσης σαφές, πως οι υπολογισμοί που βλέπετε στην οθόνη, εξαρτώνται από το πόσο γρήγορα φορτίζει η πρίζα που χρησιμοποιείτε. Εάν ο οικιακός φορτιστής Level 2, ή ένας δημόσιος ταχυφορτιστής δεν παρέχουν την αναμενόμενη ισχύ, οι χρόνοι θα είναι μεγαλύτεροι από εκείνους που εμφανίζονται στην οθόνη.
Το Charger δεν είναι το μόνο ηλεκτρικό όχημα της Stellantis που προσφέρει αυτό το χαρακτηριστικό. Το Jeep Wagoneer S, που μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα STLA Large με το Charger, προφανώς έχει ακριβώς το ίδιο χαρακτηριστικό όταν είναι παρκαρισμένο.
Οποιοδήποτε στοιχείο διευκολύνει τη ζωή, ιδιαίτερα για όσους είναι νέοι στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, δεν μπορεί παρά να είναι καλοδεχούμενο. Είναι πάντα καλύτερο να ξέρεις τι να περιμένεις παρά να βρεθείς προ εκπλήξεως.