Γιατί το Dodge Challenger SRT Demon 170 με 1.025 ίππους χρειάζεται αλεξίπτωτο

Αυτό είναι το τελευταίο Dodge Challenger και είναι "δαιμονικό" με 1.025 ίππους και υποδοχή για αλεξίπτωτο για να σταματήσει μετά από επιτάχυνση 2G

Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170

Πόσες φορές έχεις διαβάσει για επιπλέον αξεσουάρ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής, το αλεξίπτωτο για να σταματήσει πιο γρήγορα. Ε, λοιπόν, το νέο Dodge Challenger SRT Demon 170 έχει αυτήν ακριβώς την επιλογή. Υποδοχή για αλεξίπτωτο, όπως αυτά που χρησιμοποιούν στους αγώνες dragster, το οποίο μπορείς να προμηθευτείς και να το χρησιμοποιείς στα φρένα. Είναι το φινάλε του V8 της εταιρείας και το τελευταίο από τα αποχαιρετιστήρια Challenger

Dodge Challenger SRT Demon 170

Το αλεξίπτωτο πάντως θα χρειαστεί , όχι βέβαια στο δρόμο, αλλά στην πίστα, γιατί η επιτάχυνση του Dodge Challenger SRT Demon 170 είναι τόσο καταιγιστική που η Dodge στην προκειμένη περίπτωση μερίμνησε να μας ενημερώσει ότι είναι η μεγαλύτερη σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο παραγωγής. Για το 0-100 km/h χρειάζεται μόλις 1,66 δευτερόλεπτα, που είναι ρεκόρ, ενώ όταν συμβαίνει αυτό στον οδηγό ασκούνται δυνάμεις 2G. 

Στο video παρακάτω είναι ολόκληρο το event της παρουσίασης του Challenger σε αγώνα του πρωταθλήματος dragster και αν πας στο 53ο λεπτό για συντομία θα το δεις να πραγματοποιεί το πρώτο του πάτημα.


Τώρα βέβαια το Dodge Challenger SRT Demon 170 δεν το λες και πολύ αυτοκίνητο παραγωγής. Στον δραματικά βελτιωμένο 3λιτρο κινητήρα του, έχει μείνει ανέγγιχτος μόνο ο εκκεντροφόρος και οι 1.025 ίπποι έρχονται, όταν κανείς επιλέξει να το εφοδιάσει με αιθανόλη ως καύσιμο. Στην κανονική του μορφή αποδίδει 900 ίππους κάτι που θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως φυσιολογική τιμή παραγωγής.

Dodge Challenger SRT Demon 170

Δεν φταίμε εμείς πάντως που ασχολούμαστε τόσο πολύ με τον όρο "αυτοκίνητο παραγωγής", η Dogde λέει πως θα κατασκευάσει 3.300 αυτοκίνητα με τα 300 από αυτά να ταξιδεύουν εκτός Αμερικής και Καναδά, οι οποίες θα πάρουν τη "μερίδα του Λέοντος" και δικαίως, εδώ που τα λέμε. Το σημαντικότερο ωστόσο για το Dodge Challenger SRT Demon 170 είναι πως είναι το τελευταίο από τα αποχαιρετιστήρια μοντέλα που έχει βγάλει η Dodge για τον V8 της αφενός, αφετέρου δε, τόσο για το Challenger όσο και για το Charger, τα οποία τελειώνουν. 

Dodge Challenger SRT Demon 170

Έτοιμο για dragster

Υπό αυτό το πρίσμα το αυτοκίνητο είναι αρκούντως φεστιβαλικό για την περίσταση γιατί εκτός από το να κυκλοφορεί κανείς στον δρόμο και να φλεξάρει muscle car παλιάς κοπής, θα μπορεί να συμμετέχει ακόμη και  σε αγώνες dragster, όπου θα σημειώνει το 400άρι σε 8,91 δευτερόλεπτα σύμφωνα με την Dodge. Μάλιστα εκτός του αλεξίπτωτου, το Challenger αυτό έχει και άλλα αξεσουάρ επικεντρωμένα στην καλή απόδοση σε αγώνα επιτάχυνσης, όπως η ανάρτηση που είναι βελτιστοποιημένη για αυτό το σκοπό και τα ελαστικά τα οποία μπορεί να φορέσει που είναι τα κλασικά "μπαλόνια" των συγκεκριμένων αγώνων.


Και εδώ που τα λέμε πόσα πολλά δυνατότερα αυτοκίνητα μπορεί να βρει κανείς με 96.666 δολάρια που είναι η προτεινόμενη τιμή της Dodge. Οι παραγγελίες ξεκινούν στις 27 Μαρτίου. 

Διαβάστε Επίσης


 

Best of Network