Ήταν πολυαναμενόμενο και ίσως το πιο σημαντικό λανσάρισμα της Stellantis εδώ και χρόνια. Η νέα γενιά του SUV 3008 της Peugeot, έχει σχεδίαση fastback και ένα ριζοσπαστικό νέο ταμπλό με μια ενιαία ευρεία οθόνη.
Οι πρώτες φωτό που είδαμε ήταν το εσωτερικό και άμεσα σκεφτήκαμε "αν είναι έτσι μέσα, πώς είναι έξω;" Είδαμε και τις υπόλοιπες και τις βρήκαμε εξωτερική σχεδίαση και εσωτερικό σε σύμπνοια. Δηλαδή υπέροχα αμφότερα.
Το νέο Peugeot 3008 πρώτα θα λανσαριστεί ως πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο με εκδόσεις εσωτερικής καύσης να ακολουθούν. Θα δούμε περισσότερα στην επίσημη αποκάλυψη την Τρίτη στο ιστορικό εργοστάσιο της μάρκας στο Sochaux της ανατολικής Γαλλίας.
Το πρώτο της πλατφόρμας STLA Medium
Το Peugeot E-3008, όπως θα ονομάζεται, θα είναι το πρώτο μοντέλο πάνω στη νέα "ηλεκτρική εξαρχής" πλατφόρμα STLA Medium, η οποία θα έχει αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα.
Η κατηγορία των μικρομεσαίων SUV είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στην Ευρώπη -και μία από τις πιο κερδοφόρες. Το σημερινό Peugeot 3008 έχει γίνει επιτυχία για την Peugeot, καθώς βρίσκεται σταθερά στην κορυφή των πωλήσεων.
Όπως φαίνεται το νέο Ε-3008 παίρνει τα σχεδιαστικά του στοιχεία από διάφορα Peugeot. Το μπροστινό μέρος και οι συνολικές αναλογίες -καθώς και τα πίσω "φτερά" κοντά στην οροφή- σχετίζονται με το νέο 408, ένα μεσαίου μεγέθους fastback sedan. Η κοντή πίσω προεξοχή και τα υψηλά τοποθετημένα πίσω φώτα είναι παρόμοια με τα χαρακτηριστικά του μικρού SUV Peugeot 2008.
Άλλες στιλιστικές πινελιές περιλαμβάνουν τα γνωστά φώτα πορείας της Peugeot και μια δίχρωμη οροφή. Σε αντίθεση με πολλά νέα μοντέλα, το 3008 θα εξακολουθεί να έχει παραδοσιακούς καθρέφτες και όχι μικρές πλευρικές κάμερες.
Peugeot τρέλανέ μας
Στο εσωτερικό-τι να πεις για αυτό το ποίημα- το 3008 χρησιμοποιεί μια νέα έκδοση της διάταξης του ταμπλό i-Cockpit της μάρκας (μόνο που αυτή η διάταξη αλλάζει κάπως το i και πάει για We-Cockpit), με ένα μικρό τιμόνι τοποθετημένο από κάτω για να παρέχει ανεμπόδιστη θέα στον πίνακα οργάνων.
Οι εικόνες που κυκλοφόρησαν έδειξαν ότι το 3008 θα έχει μια ενιαία οθόνη οριζόντιου προσανατολισμού που "αιωρείται" μπροστά από τον οδηγό και περιλαμβάνει το infotainment, αντί για μια ξεχωριστή, μεγάλη κεντρική οθόνη.
Μια μικρή οθόνη τοποθετημένη στη μέση του ταμπλό περιλαμβάνει βασικές λειτουργίες, όπως τα χειριστήρια του κλιματισμού και του τηλεφώνου. Το χαρακτηριστικό αυτό έκανε το ντεμπούτο του αν θυμάσαι στο DS4.
Το εσωτερικό θα διαθέτει φαρδιές, σμιλευμένες επιφάνειες με υφασμάτινη επένδυση στα πάνελ των θυρών και μπροστά από τον πίνακα οργάνων, με ασύμμετρη κεντρική κονσόλα, επίσης καλυμμένη με το ίδιο υλικό. Οι λειτουργίες οδήγησης στην κονσόλα βρίσκονται στην πλευρά του οδηγού, ενώ οι ποτηροθήκες και ένας επαγωγικός φορτιστής τηλεφώνου βρίσκονται στην πλευρά του συνοδηγού.
Να δείτε και μερικά καμουφλάζ γιατί το press της Peugeot έχει κέφια.
Με πληροφορίες από Automotive News Europe