Η νέα Porsche Cayenne 3ης γενιάς είχε μέχρι πρότινος ως κορυφαία έκδοση την "S" με τον V8 κινητήρα 474 ίππων. Τα δεδομένα άλλαξαν και πλέον ως κορυφαία έκδοση λογίζεται η Turbo E-Hybrid συνεχίζοντας την παράδοση που ήθελε τις πιο ισχυρές Cayenne να είναι plug-in υβριδικές, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια.
Σε σχέση με την επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση Cayenne πριν την ανανέωση, υπάρχουν διαφορές στις επιδόσεις και στην αυτονομία. Ένας ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 176 ίππων (130 kW) συμπληρώνει τον ανασχεδιασμένο V8 βενζινοκινητήρα 4,0 λίτρων twin-turbo. Μαζί, οι δύο μονάδες αποδίδουν συνδυαστική ισχύ 739 ίππων και μέγιστη ροπή 950 Nm.
Οι επιδόσεις της Cayenne Turbo E-Hybrid δικαιολογούν και με το παραπάνω τον τίτλο της κορυφαίας έκδοσης, καθώς τα 0 - 100 km/h πραγματοποιούνται σε 3,7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 295 km/h.
Η νέα έκδοση PHEV προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και μικρότερους χρόνους φόρτισης σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση PHEV. Με αυξημένη χωρητικότητα 25,9 kWh, η μπαταρία υψηλής τάσης που είναι εγκατεστημένη κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης επιτρέπει εύρος κίνησης έως 82 χλμ. σε συνθήκες πόλης με μία φόρτιση.
Ο νέος ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW μειώνει το χρόνο φόρτισης σε επιτοίχιο φορτιστή ή σταθμό φόρτισης, σε λιγότερο από δυόμισι ώρες.
Με αερανάρτηση
Κατά τα λοιπά, η κορυφαία Cayenne διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό την αερανάρτηση με αμορτισέρ δύο βαλβίδων όπου συμβάλλουν στη βελτίωση της απόσβεσης και τις κινήσεις του αμαξώματος. Γενικώς, το αμάξωμα στέκεται κατά 10 χιλ. χαμηλότερα από τις υπόλοιπες εκδόσεις Cayenne. Επίσης υπάρχει και το σύστημα PASM (Porsche Active Stability Management), του οποίου οι αισθητήρες ανιχνεύουν τόσο την κατεύθυνση, όσο και την ταχύτητα.
Το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) είναι επίσης στο βασικό εξοπλισμό. Αντίθετα, το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και η τετραδιεύθυνση, είναι στοιχεία που διατίθενται προαιρετικά.
Και εδώ θα υπάρχει έκδοση Coupe με διευρυμένες εισαγωγές αέρα ψύξης που τονίζονται από γυαλιστερά μαύρα airblades. Άλλα διακριτικά χαρακτηριστικά των μοντέλων Turbo E-Hybrid περιλαμβάνουν δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης από βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλι και κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Στο εσωτερικό, τα αλουμινένια ένθετα στο ταμπλό και τα διακοσμητικά στοιχεία των θυρών υπογραμμίζουν την σπορτίβ εικόνα. Η επένδυση της οροφής είναι καλυμμένη με Race-Tex.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ένα θερμαινόμενο σπορ τιμόνι GT, έναν διακόπτη λειτουργίας για γρήγορη και άμεση επιλογή της επιθυμητής λειτουργίας οδήγησης και δερμάτινα σπορ καθίσματα πλήρως ρυθμιζόμενα.
Η νέα Turbo E-Hybrid ξεκινά από τα 196.290 ευρώ. Η έκδοση με το κουπέ αμάξωμα και το πακέτο εξοπλισμού GT (αεροδυναμικά και οροφή από carbon, αεροτομή οροφής, πίσω διαχύτης, κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις εξάτμισης κ.ά.) έχει ως τιμή αφετηρίας τα 231.800 ευρώ.