Porsche Cayenne Cabrio: Kαι όμως υπάρχει

Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την παρουσίαση της πρώτης Cayenne, η Porsche ανοίγει τα αρχεία του μοντέλου που άλλαξε τη μοίρα της.

Porsche Cayenne Cabrio

Το γεγονός ότι ο άνθρωπος έλκεται από κάθε τι παράξενο και ασυνήθιστο, έχει αποδειχτεί αρκετές φορές. Σε αυτή την κατηγορία θα μπορούσε να εμπίπτει και η έλξη αρκετών για την πρώτη Cayenne, το μοντέλο που εισήγαγε την Porsche στην κατηγορία των SUV και που όταν παρουσιάστηκε, έγινε αποδέκτης αντιφατικών σχολίων. Πέρασαν κιόλας 20 χρόνια από τη στιγμή που η γερμανική εταιρεία έφερε στην αγορά το μοντέλο που άλλαξε την τύχη της. Κυριολεκτικά.

Porsche Cayenne Cabrio

Τα παράξενα Cayenne παιδιά της Porsche

Και πλέον, έφτασε η ώρα να μάθουμε πως η Porsche λίγο μετά την είσοδο της πρώτης Cayenne στην αγορά, εξέτασε σοβαρά το ενδεχόμενο να κατασκευάσει τρεις ακόμη παραλλαγές της. Η πρώτη αφορούσε σε μια έκδοση Coupe (η οποία μπορεί να μην ήρθε ποτέ σε εκείνη τη γενιά, αλλά πλέον αποτελεί μέρος της υπάρχουσας), η δεύτερη σε μία έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο κατά 20cm και σειρά καθισμάτων (που δεν κατασκευάστηκε ποτέ) και η τρίτη, σε αυτό που βλέπεις μπροστά σου.

Porsche Cayenne Cabrio

Cabrio Cayenne, ευχαρίστως ναι, αλλά όχι

Μια ανοιχτή έκδοση της Cayenne μήκους 4,8m που σύμφωνα με την Porsche  "δεν απορρίφθηκε αμέσως, αλλά κατασκευάστηκε". Τουλάχιστον σε ένα και μοναδικό κομμάτι, που φιλοξενείται στο μουσείο της Porsche. Στην πραγματικότητα, αυτό το ένα αντίτυπο της Cayenne Cabrio δεν αποτελεί έκδοση δρόμου, καθώς δεν διαθέτει τις απαραίτητες ενισχύσεις στο αμάξωμα που κάθε ανοιχτό αυτοκίνητο οφείλει να έχει. Ως αποτέλεσμα, είναι λογικό να εκφράζονται ανησυχίες σχετικά με το πόσο ασφαλές θα είναι στο δρόμο. Σε κάθε περίπτωση, όταν χρειάζεται να μεταφερθεί κάπου, η Porsche το φορτώνει σε φορτηγό, ενώ το αποκαλεί "Package Function Model".

Porsche Cayenne Cabrio

Βέβαια το κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς ήταν μία μόνο από τις παραμέτρους που ήταν απόλυτα λογικό να προβληματίζουν την Porsche. Υπήρχε και μία σειρά από άλλα ερωτήματα, όπως το επίπεδο άνεσης των επιβατών στο εσωτερικό της, το αν θα ήταν πρακτικό με μόνο δύο πόρτες έστω και λίγο μεγαλύτερων διαστάσεων από εκείνες της συμβατικής έκδοσης, το που θα τοποθετούνταν η υφασμάτινη οροφή και τέλος, η σχεδίαση του πίσω μέρους.

Porsche Cayenne Cabrio

Ειδικά αυτό το τελευταίο ζήτημα, φαίνεται πως δίχαζε τους σχεδιαστές της Porsche, οι οποίοι σχεδίασαν δύο διαφορετικές εκδοχές του πίσω μέρους. Σε περίπτωση που τελικά η έκδοση Cabrio έπαιρνε το πράσινο φως για την παραγωγή, η εκτίμηση της Porsche είναι πως για την οροφή της, θα είχε χρησιμοποιηθεί ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό της 911 Targa (991).

Porsche Cayenne Cabrio

Ωστόσο τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά για την Cayenne Cabrio, καθώς οι προβλέψεις της Porsche για την κερδοφορία της δεν ήταν ιδιαίτερα ελπιδοφόρες. Επίσης, αρκετά στελέχη της διατηρούσαν αμφιβολίες για το κατά πόσο το αυτοκίνητο θα φαινόταν ελκυστικό στο βαθμό που περιμένεις από μια Porsche. Και εδώ που τα λέμε, ρίχνοντας μια ματιά στις φωτογραφίες του, ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει;

Best of Network