Σε συμβιβασμό κατέληξε πρώην CEO της Audi για το σκάνδαλο dieselgate

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Audi, Rupert Stadler συμφώνησε εχθές να ομολογήσει την απάτη που είχε στηθεί με τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκινητήρων του ομίλου VW, με αντάλλαγμα ποινή με ανασταλτικό χαρακτήρα και πρόστιμο.

Rupert Stadler proin ceo audi

Σύμφωνα με τους συνηγόρους του, ο Rupert Stadler δήλωσε την περασμένη Τετάρτη στο Δικαστήριο του Μονάχου ότι δέχεται τη συμφωνία που του προτάθηκε, προκειμένου να αποφύγει την περαιτέρω διαδικασία και τη φυλάκιση. Το πρόστιμο που θα του επιβληθεί ανέρχεται σε 1,1 εκατ. ευρώ, ενώ η ομολογία θα πρέπει να κατατεθεί εντός δύο εβδομάδων.

Rupert Stadler proin ceo audi

Η ποινική διαδικασία σχετικά με την παραποίηση των τιμών των ρύπων για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα του ομίλου VW που αποκαλύφθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015, συνεχίζεται για περισσότερο από δυόμιση χρόνια, ενώ ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Audi βρίσκεται σε δίκη από τον Σεπτέμβριο του 2020, μαζί με τον πρώην υπεύθυνο για τους κινητήρες της εταιρίας και διευθυντή ανάπτυξης της Porsche Wolfgang Hatz κι έναν ακόμη μηχανικό.

Διαβάστε Επίσης

Μέχρι τώρα ο Rupert Stadler αρνείτο τις κατηγορίες, ενώ ο Wolfgang Hatz και ο μηχανικός ομολόγησαν ότι έγιναν παρεμβάσεις στους κινητήρες. Αυτό, σύμφωνα με την Εισαγγελία, σημαίνει ότι οι νόμιμες τιμές καυσαερίων τηρήθηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών, αλλά όχι μετά. Επιπλέον, ο Stadler δεν απέτρεψε την πώληση των εν λόγω αυτοκινήτων ούτε μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου.

dieselgate

Το δικαστήριο εκτιμά ότι οι περισσότερες από τις κατηγορίες έχουν στοιχειοθετηθεί και οι κατηγορούμενοι απειλούνταν με ποινές φυλάκισης από ενάμιση έως δύο χρόνια, η οποία, σύμφωνα με την πρόταση του δικαστή, θα μπορούσε να έχει ανασταλτικό χαρακτήρα εάν ομολογούσαν.

Πηγή: Capital.gr

Διαβάστε ακόμα:
 - Mercedes EQS 580: Οδηγούμε στην Ελλάδα την ηλεκτρική ναυαρχίδα της νέας εποχής
 - Ο κροκόδειλος της Κολωνίας: Το παράξενο όχημα που κυκλοφορούσε νόμιμα
 - Πρόγραμμα F1 GP Μαϊάμι: Πού και τι ώρα θα δεις τον αγώνα
 - Αυτό είναι το νέο Peugeot 2008-τι έχει αλλάξει

Best of Network