Πρώτες εικόνες του νέου Renault Clio-τι έχει αλλάξει

Ομάδα που κερδίζει, και τα λοιπά και τα λοιπά. Όσο κι αν κέρδιζε το Clio (που κέρδιζε πολύ ως ένα από τα δημοφιλέστερα supermini της ευρωπαϊκής αγοράς), το πλήρωμα του χρόνου έφερε την ανανέωσή του.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ξέρεις για το νέο Renault Clio, είναι ότι είναι ένα ανανεωμένο μοντέλο που μοιάζει με εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο. Θα περιμένεις λίγο ακόμα για το ηλεκτρικό Renault 5. Όπως θα ξέρεις, στην πλειονότητά τους, τα face lift δεν αλλάζουν τις διαστάσεις, δεν επηρεάζουν τους χώρους και δεν ακουμπάνε τους κινητήρες. Και τότε τι κάνουν; Μα επικαιροποιούν το αυτοκίνητο και παρατείνουν τη νεότητά του (στην περίπτωση του Clio επιμηκύνουν τη δημοφιλία του).

Τι έχει αλλαξει στο ανανεωμένο Clio

Πάμε λοιπόν: στο αναδιαμορφωμένο μπροστινό μέρος υπάρχει το νέο λογότυπο της Renault, σε μια μάσκα που σβήνει προς τις άκρες για να της δώσει ένα τρισδιάστατο θολωτό αποτέλεσμα. Τα φώτα πορείας έχουν ουσιαστικά το σχήμα του λογότυπου αντεστραμμένο. Και, στο πίσω μέρος, βλέπουμε έναν νέο προφυλακτήρα και διαφανή καλύμματα για τα πίσω φώτα.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού Gilles Vidal λέει ότι είναι μια "τολμηρή" απόφαση να υπάρχει ένα τόσο γωνιώδες μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το υπάρχον καμπυλόγραμμο υπόλοιπο αμάξωμα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτή ακριβώς η επιλογή είναι που κάνει το Clio να δείχνει ολοκαίνουργιο.

Οι αλλαγές στην καμπίνα

Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες οθόνες. Γιατί όταν μιλάμε για οθόνες το 2023, το να μένεις ακίνητος σημαίνει να πηγαίνεις προς τα πίσω. Οπότε, το Clio διαθέτει πλέον έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρικές οθόνες αφής 7 ή 9 (και κάτι) ιντσών, ανάλογα με την έκδοση, υψηλότερης ανάλυσης που παραμένουν διαταγμένες κάθετα, κατ' εικόνα κινητών και καθ' ομοίωση tablet. Σύμφωνα με την Renault, τα υλικά στην καμπίνα είναι αναβαθμισμένα, όπως άλλωστε και οι λίστες εξοπλισμού.

Η γκάμα των κινητήρων παραμένει ίδια, αλλά το που θα διατίθεται ποιος, μένει να αποσαφηνιστεί, γιατί κάποιες χώρες χώρες θα πρέπει να βολευτούν μόνο με την υβριδική έκδοση των δύο ηλεκτροκινητήρων, του ενός βενζινοκινητήρα, των 1,6 λίτρων και 145 ίππων, την στιγμή που διαθέσιμες "γενικά" θα υπάρχουν από diesel μέχρι μοτέρ διπλού καυσίμου (βενζίνη και LPG, ναι, αυτές οι υπέροχες εκδόσεις που η αυτονομία τους βγάζει τη γλώσσα στο πετρέλαιο).



Πριν φύγεις, μάθε ένα ενδιαφέρον trivia. H σπορ -εξοπλιστικά- έκδοση (που αντικαθιστά RS Line) θα ονομάζεται πλέον "Esprit Alpine", γιατί η Renault επιδιώκει να αξιοποιήσει το εμπορικό σήμα της θυγατρικής της και το νέο όνομα που προσπαθεί να χτίσει στη Formula 1.


 

Διαβάστε ακόμα:
 - Αυτό είναι το Volkswagen ID.7: το νέο ηλεκτρικό sedan για να ξεχάσουμε το Passat;
 - Nέα Porsche Cayenne με V6 plug-in hybrid και V8 biturbo
 - Η αλήθεια πίσω από την πραγματική ισχύ υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων
 - Νέα πατέντα της Honda για μια τελείως διαφορετική εξάτμιση

Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio
Νέο Renault Clio