
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιδιώκουν συνεχώς την αποδοτικότητα. Όχι μόνο για την οικονομία καυσίμου, αλλά και για την αντοχή των εξαρτημάτων και την εξεύρεση όσο το δυνατόν περισσότερων χρήσεων για ένα και μόνο εξάρτημα. Στο πλαίσιο αυτής της επιδίωξης, η Honda κατέθεσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για έναν σπειροειδή σωλήνα εξαγωγής καυσαερίων που θα λειτουργεί ταυτόχρονα ως εξάτμιση και ως προστατευτικό πιτσιλίσματος. Δείτε την σχετική εικόνα.

Η Honda προτείνει ένα σπειροειδές τμήμα εξάτμισης στη θέση που κανονικά θα υπήρχε ένας σιγαστήρας. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δείχνει επίσης έναν σιγαστήρα μέσα στο σπειροειδές τμήμα που είναι τοποθετημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να παίξει και τον ρόλο του προστατευτικού πιτσιλίσματος αντί για ένα πλαστικό πάνελ ή έναν κλασικό λασπωτήρα.
Η κατάθεση της πατέντας μοιάζει πανομοιότυπη με τη σχεδίαση της εξάτμισης που χρησιμοποιείται στο σημερινό Honda Civic Si, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία χρησίμευε για αυξημένη ροή, παρέχοντας παράλληλα καλύτερο σιγαστήρα.

Επί του παρόντος, υπάρχει μόνο στο μοντέλο Si και ο σχεδιασμός του έχει παρατηρηθεί ότι προσφέρει περισσότερη ροή καυσαερίων κατά 27%. Το συγκεκριμένο σύστημα εξαγωγής δεν έχει κατοχυρωθεί από δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μέχρι τώρα, συνθήκη που θα ισχύσει στο νέο σύστημα της σπειροειδούς εξάτμισης που έχει εξελίξει.
Διαβάστε ακόμα:
- Αποστολή στην Σλοβενία: Οδηγούμε την νέα και πιο δυνατή BMW Z4 M40i
- Δοκιμή Volkswagen ID.4 GTX: Το GTi της Generation Z
- DiSus, η επαναστατική ανάρτηση της BYD-το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται με τρεις τροχούς
- Τα 11 μοντέλα SUV έρχονται το επόμενο διάστημα