
Πόσες φορές έχετε ψάξει για αυτοκίνητα στο διαδίκτυο και απογοητευτήκατε από την ποιότητα των φωτογραφιών; Πρόσφατη έρευνα κατέδειξε πως οι ποιοτικές εικόνες "μετρούν” στην επιλογή ή όχι ενός αυτοκινήτου. Η εταιρεία Dealer Image Pro διενήργησε στις αρχές του έτους μια έρευνα σε εμπόρους αυτοκινήτων καταγράφοντας μεταξύ άλλων το ρόλο που παίζει η φωτογραφία στην πώληση.
Η εταιρεία διαπίστωσε ότι περίπου το 20% των εμπόρων δεν πιστεύει ότι η φωτογραφία αποτελεί σημαντικό μέρος των πωλήσεων αυτοκινήτων. Το υπόλοιπο 80% συμφωνεί και εστιάζει στη λήψη ποιοτικών εικόνων για τα αυτοκίνητα που πωλούν.
Έρευνα σε υποψήφιους αγοραστές
Ταυτόχρονα, μια άλλη έρευνα διαπίστωσε ότι το 90% των αγοραστών θεωρεί πως ένας πλήρης και λεπτομερής κατάλογος φωτογραφιών συμβάλλει τα μέγιστα στην επιλογή ενός αυτοκινήτου.
Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 3.000 συμμετεχόντων με ποσοστό 97% εξ' αυτών, να δηλώνει ότι η ποιότητα των εικόνων έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση τους αλλά και στην διαδικασία της διαπραγμάτευσης με τον έμπορο.
Η ίδια έρευνα κατέδειξε ότι ποσοστό 40% των εμπόρων δήλωσε ότι η φωτογραφία δεν βοηθάει τα αποτελέσματά τους ή δεν ήταν σίγουροι αν βοηθάει.