Το μοναδικό το οποίο μπορεί ένας θεατής του ΕΚΟ Ραλλυ Ακρόπολις να ευχαριστηθεί περισσότερο από το να παρακολουθήσει ένα αγωνιστικό στις ελληνικές ορεινές ειδικές, είναι να το πετύχει στον δρόμο στο κέντρο της Αθήνας, γυρνώντας από την δουλειά του.

Αυτή είναι μια συνήθεια που συνοδεύει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις σχεδόν από καταβολής του και αυτό ακριβώς συνέβη και το απόγευμα της Πέμπτης όταν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα αποχώρησαν από το The Ellinikon Sports Park και την υπερειδική με πορεία προς το Λουτράκι.
Οι οδηγοί του WRC τόσο πηγαίνοντας, όσο και επιστρέφοντας από το Ελληνικό πέρασαν μέσα από δημόσιους δρόμους, ανάμεσα στους οδηγούς που κινούνταν εκείνη τη στιγμή όπως κάνουν κάθε απόγευμα.
Κάπως έτσι σημειώθηκε και το πιο αγαπημένο μποτιλιάρισμα που έχουμε δει στην Αθήνα εδώ και πολύ καιρό. Τα αγωνιστικά που οφείλουν να κινούνται με βάση τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σταματούσαν στα φανάρια και τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και συνωστίζονταν ανάμεσα σε καθημερινά αυτοκίνητα.

Στο καράβι
Μετά το τέλος της υπερειδικής στο The Ellinikon Sports Park τα 57 αυτοκίνητα που ολοκλήρωσαν την υπερειδική κατευθύνθηκαν στο Λουτράκι. Εκεί ανέβηκαν στο πλοίο της Superfast Ferries για το νυχτερινό ταξίδι προς την Ιτέα, όπου έφτασαν τα ξημερώματα. Την Παρασκευή το πρωί από το νέο λιμάνι της Ιτέας ξεκίνησαν την πορεία τους για την πρώτη ειδική στους Βωξίτες.
Η επιλογή του πλοίου στον προγραμματισμό του αγώνα ήταν μια έκπληξη και μια παράδοση που υπήρχε στην Ελλάδα κατά το παρελθόν και σταμάτησε το 1991. Από τότε, φέτος είναι η πρώτη φορά που το WRC απολαμβάνει αυτήν την πτυχή του ελληνικού καλοκαιριού και αυτό αναμφίβολα εντάσσεται στο πλαίσιο της ανανέωσης και του εκσυγχρονισμού του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.








