
Η Tommy Hilfiger ενώνει τις δυνάμεις της με την Cadillac F1, ως επίσημος χορηγός ένδυσης, σε μια συμφωνία που μοιάζει φυσιολογική αλλά δεν ήταν δεδομένη ακριβώς και φέρνει μια νέα πνοή στο σπορ. Η συνεργασία αυτή δεν περιορίζεται σε εμπορική ή lifestyle προσέγγιση, αλλά εστιάζει σε μια νέα εποχή για το αμερικανικό motorsport — μια τολμηρή δήλωση ενόψει της πολυαναμενόμενης εισόδου της Cadillac στη F1 το 2026.

Η Cadillac F1 Team, που δημιουργήθηκε από την TWG Motorsports σε συνεργασία με τη General Motors, εξασφάλισε την επίσημη έγκριση συμμετοχής στο πρωτάθλημα τον Μάρτιο του 2025, βάζοντας στο παιχνίδι έναν παίκτη με βαθιές τεχνολογικές ρίζες και ξεκάθαρο στόχο: την ανατροπή του status quo. Η ένταξη της Tommy Hilfiger ως lifestyle και performance apparel partner, ενισχύει αυτήν την προσπάθεια, αξιοποιώντας την εμπειρία δεκαετιών του brand στο paddock της F1.
Δεν είναι η πρώτη φορά του Tommy στο grid
Ο Tommy Hilfiger δεν είναι "νέος" στο σπορ. Από τη δεκαετία του ’90, το brand έχει υπογράψει συνεργασίες με εμβληματικές ομάδες όπως η Lotus, η Ferrari και η Mercedes-AMG F1, ενώ ήταν και ένας από τους σημαντικότερους χορηγούς του Lewis Hamilton στα πρώτα χρόνια της συνεργασίας του με τη Mercedes. Η νέα συμμαχία με την Cadillac έρχεται να συνεχίσει αυτό το κεφάλαιο, με πιο μοντέρνους όρους και έμφαση στην κουλτούρα, την ταυτότητα και την pop επιρροή του σπορ σήμερα.

Όπως δήλωσε ο ίδιος ο Tommy Hilfiger: "Μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα με την Cadillac: να τιμούμε την ιστορία της F1 και ταυτόχρονα να σπρώχνουμε τα όριά της μπροστά. Τώρα είναι η ιδανική στιγμή για να δείξουμε στον κόσμο τι μπορεί να προσφέρει μια αμερικανική ομάδα."
Το branding στο μονοθέσιο, τις στολές και το κράνος
Η συνεργασία περιλαμβάνει σχεδιασμό ρούχων της ομάδας για οδηγούς και μηχανικούς, πλήρως ενταγμένο στο στυλ του brand, με το χαρακτηριστικό λογότυπο της Tommy Hilfiger να κοσμεί τις στολές, τα κράνη και το μονοθέσιο της ομάδας. Παράλληλα, αναμένονται συλλογές fanwear που θα παντρεύουν τη "Prep Made Modern" αισθητική με τη νέα ταυτότητα της Cadillac F1, σηματοδοτώντας ίσως μια νέα εποχή για τα εμπορικά προϊόντα στον χώρο των αγώνων.
Ο Graeme Lowdon, Team Principal της ομάδας Cadillac F1, τόνισε: "Η Tommy Hilfiger είναι ένα από τα εμβληματικότερα αμερικανικά brands και η ιστορία της στη Formula 1 είναι μοναδική. Αυτή η συνεργασία αντικατοπτρίζει ακριβώς το πνεύμα της ομάδας μας."
Μια αυθεντικά αμερικανική πρόκληση στην κορυφή του σπορ
Η Cadillac F1 Team δεν είναι απλώς ένα νέο πρόσωπο στο grid. Είναι η πρώτη νέα ομάδα από το 2016 και ταυτόχρονα μια από τις ελάχιστες πλήρως αμερικανικές παρουσίες με υποστήριξη κατασκευαστή — με τη GM να παίζει κεντρικό ρόλο. Οι βάσεις της ομάδας βρίσκονται σε Ιντιάνα, Βόρεια Καρολίνα και Silverstone, ενώ ήδη κατέχει την πιστοποίηση FIA 3-Star Environmental Accreditation, κάτι που δείχνει ότι η τεχνολογική της προσέγγιση συνδυάζει τις επιδόσεις με τη βιωσιμότητα.
Ο CEO της ομάδας, Dan Towriss, το είπε ξεκάθαρα: "Η συνεργασία μας με την Tommy Hilfiger ενώνει δύο brands που ξεχωρίζουν για το στυλ και την καινοτομία. Είναι το ιδανικό πάντρεμα μεταξύ απόδοσης και ταυτότητας."