
Σε δικό του level ο Max Verstappen μοιάζει να μην μπορεί να χάσει αγώνα ακόμη και αν το θέλει. Στο GP Μεξικού, τον 20ο αγώνα για φέτος, πήρε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του, η οποία ήταν η 8η στους 9 τελευταίους αγώνες. Κυρίως όμως ήταν η 14η φετινή του νίκη και αυτό σημαίνει πως μετά τη Suzuka, όπου στέφθηκε πρωταθλητής, το Τέξας που πανηγύρισε τον τίτλο της Red Bull στους κατασκευαστές, αυτό είναι το τρίτο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο που έχει λόγο για τρελούς πανηγυρισμούς, καθώς είναι πλέον ο πολυνίκης οδηγός σε μια σεζόν.
World champion @Max33Verstappen surpasses Michael Schumacher and Sebastian Vettel for most wins in a season#2TheMax #MexicoGP pic.twitter.com/cc1HyAJfcG
— Formula 1 (@F1) October 30, 2022
Στην Αμερική είχε ισοφαρίσει το ρεκόρ των 13 νικών του Michael Schumacher και του Sebastian Vettel και τώρα το κατέρριψε για να σφραγίσει μια χρονιά απόλυτης κυριαρχίας, κάτι που πλέον είναι κλισέ όταν το λέμε. Δεν υπάρχουν όμως και πολλά λόγια για να περιγράψει κανείς την άνεση με την οποία ο Verstappen διεκπεραιώνει τα Grand Prix, το ένα πίσω από το άλλο. Επίσης χάρη στις δύο νίκες που έχει προσθέσει ο Perez στις 14 του Verstappen, η Red Bull αισίως έφτασε τις 16 σε 20 αγώνες.
Το πίστεψε ο Lewis αλλά…
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton, ο οποίος πίστεψε σε κάποιο σημείο του αγώνα ότι η Mercedes είχε καταφέρει να κάνει το κόλπο γκρόσο με την στρατηγική των ελαστικών, όμως σύντομα διαπίστωσε πως το ένα πιτ στοπ ήταν η στρατηγική όλων. Και εκείνων που είχαν ξεκινήσει με τα ελαστικά μεσαίας γόμας, όπως η Mercedes, αλλά και εκείνων που είχαν ξεκινήσει με τα μαλακά ελαστικά. Έτσι αρκέστηκε στην δεύτερη θέση και τους βαθμούς που αποφέρει αυτή στο κυνήγι της δεύτερης θέσης και στη βαθμολογία των κατασκευαστών.

Μεξικάνικο πάρτι
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Sergio Perez, που ανάγκασε τους θεατές να πανηγυρίσουν όταν προσπέρασε στην εκκίνηση τον George Russell και όλους μας να τρίβουμε τα μάτια μας με την ευκολία που προσπέρασε τον Charles Leclerc όταν χρειάστηκε να το κάνει μετά τις ανακατατάξεις που έφεραν τα pit stops.

Για τον Checo το Σαββατοκύριακο μπορεί να μην ήταν ονειρικό, καθώς φαινόταν πως ήθελε κάτι περισσότερο από την τρίτη θέση στο βάθρο, όμως οι 396.000 θεατές που επισκέφτηκαν την πίστα αυτό το τριήμερο, μπορούν να υπερηφανεύονται οτι ήταν εκεί όταν ο Perez ανέβηκε στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας σε ένα χρονικό σημείο του πρωταθλήματος που είναι νευραλγικό.

Ταχύτερος γύρος από τον Russell
Ο George Russell, δημιουργεί ένα μοτίβο μετά το Τέξας, καθώς και πάλι στους τελευταίους γύρους του αγώνα ήταν σε θέση να κάνει ένα έξτρα pit stop, που του χάρισε ουσιαστικά τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου. Χρειάστηκε να "τσακωθεί" με τον Andrew Shovlin, τον μηχανικό του στον ασύρματο βέβαια για να διαμορφώσει την στρατηγική του με αυτόν τον τρόπο, αλλά τελικά πέρασε το δικό του.

Πίσω του, 5ος ολοκλήρωσε ο Carlos Sainz Jr., που επικράτησε στην μάχη των δύο Ferrari, με τον Charles Leclerc στην εκκίνηση και στην συνέχεια δεν άλλαξε τίποτα ανάμεσά τους. Ο αγώνας δεν ήταν καλός για την Scuderia, γιατί συμμετείχε ουσιαστικά σε άλλο αγώνα από εκείνον που βρίσκονταν η Red Bull και η Mercedes. Η τελική διαφορά του Sainz από τον Russell μάλιστα θα ήταν χαοτική αν δεν υπήρχε αυτό το pit stop του Βρετανού στο τέλος του αγώνα.

Κύκνειο άσμα Daniel Ricciardo
Ο Daniel Ricciardo έριξε την φετινή του φωτοβολίδα με έναν εξαιρετικό αγώνα, κατά τον οποίο κατάφερε να αντιπαρέλθει ακόμη και την ποινή δέκα δευτερολέπτων που δέχτηκε για έναν εμβολισμό που έκανε στον δύσμοιρο Yuki Tsunoda. O Ricciardo ψηφίστηκε ως οδηγός του αγώνα, όχι γιατί χτύπησε τον Tsunoda, αλλά γιατί από τη στιγμή που τοποθέτησε τα μαλακά ελαστικά, ήταν σε θέση να κινείται ταχύτατα και να κερδίζει θέσεις απέναντι σε οποιονδήποτε συναντούσε στην πίστα. Για την ακρίβεια ο Ricciardo και η McLaren πέτυχαν μάλλον την πιο σωστή στρατηγική για τον αγώνα ξεκινώντας με ελαστικά μέσης γόμας και κρατώντας τα για 45 γύρους.

Το πέτυχαν ωστόσο μόνο στην περίπτωση του Ricciardo, γιατί στην περίπτωση του Lando Norris επέλεξαν να αλλάξουν νωρίτερα τα μεσαία ελαστικά, με σκληρά και αυτό δεν ευνόησε καθόλου τον νεαρό που ξεκινούσε όγδοος και τερμάτισε τελικά ένατος. Ανάμεσα στις δύο McLaren ήταν ο Esteban Ocon που έχασε κατά κράτος από τον Ricciardo. Ήταν μια ακόμη ατυχής στιγμή, όχι όμως τόσο ατυχής όσο αυτό που έζησαν στην Alpine με τον Fernando Alonso να εγκαταλείπει τη στιγμή που έδειχνε πως μπορούσε να διατηρηθεί μέχρι το τέλος μέσα στην βαθμολογούμενη δεκάδα.

Αυτήν συμπλήρωσε ο Valteri Bottas με την Alfa Romeo, εμπρός από τον Pierre Gasly με την Alpha Tauri. Γενικώς ο αγώνας δεν παρουσίασε κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον πέραν ίσως της εκπληκτικής ατμόσφαιρας που δημιουργούν πάντα οι Μεξικανοί.

Συνεπώς οψόμεθα για το επόμενο Grand Prix στην Βραζιλία, όπου υπάρχει και Sprint Race το Σάββατο.
Εδώ μπορείς να δεις αναλυτικά την βαθμολογία των οδηγών και εδώ εκείνη των κατασκευαστών.