Ίσως να παίζουμε με λάθος τρόπο τα παιχνίδια αγώνων όλο αυτό το διάστημα, αλλά είτε πρόκειται για Dirt, Forza ή Gran Turismo 7, πάντα θα επιλέγουμε κάτι διασκεδαστικό αντί για κάτι γρήγορο. Είναι λάθος αλλά η ευχαρίστηση μάλλον προηγείται του αποτελέσματος. Και το Ford Sierra RS 500 Cosworth είναι απόλαυση -έστω και ψηφιακή- και πλέον υπάρχει στο GT7
Ford Sierra RS 500 Cosworth στο GT7 για του αξίζει
Τα καλά, φρέσκα νέα από την ομάδα που δημιούργησε το Gran Turismo 7, είναι ότι τώρα υπάρχει ένας ακόμη τρόπος για να νιώσεις ότι έκανες τη σωστή επιλογή παχνιδιού / προσομοιωτή οδήγησης: το Ford Sierra RS 500 Cosworth είναι πλέον επιλογή στο GT7.
Ναι, είναι ιδιαίτερα αργό, ακόμα και με τα σύγχρονα πρότυπα: 225 ίπποι που κινούν περίπου 1.200 κιλά. Και από εκεί ακριβώς ξεκίνησε το RS 500 -οι αγωνιστικοί κινητήρες απέδισαν 550 ίππους, γεγονός που εξηγεί σε κάποιο βαθμό τις νίκες σε σειρές BTCC, DTM, Australian Touring Cars και πολλά άλλα. Αλλά στις μέρες μας, που ακόμα και ένα SUV έχει 400 ίππους, θα παραδεχτείς ότι είναι αυτό που θα διάλεγες για διασκέδαση. Και αυτό είναι στην πραγματικότητα αρκετά ακριβές ιστορικά, δεδομένου του πόσο συχνά επιλέχθηκε για αυτό ακριβώς τον λόγο.
Να κερδίσουμε και κάποιον αγώνα;
Αλλά αν πραγματικά σου αρέσει να κερδίζεις αγώνες -μάλλον δεν ταιριάζουμε- υπάρχει επίσης το "Gran Turismo Red Bull X2019 25th Anniversary", το οποίο φαίνεται αρκετά "ζωηρό". Εμείς πάντως προτιμούμε το Sierra Cosworth ή την BMW M2 Competition ή αυτό το S14 Silvia Aero που θα ενταχθούν στην ενημέρωση του Gran Turismo 7 για τον Νοέμβριο.
Και σε περίπτωση που έχεις ήδη κουραστεί από τις πίστες που είναι διαθέσιμες στο GT7 θα χαρείς να μάθεις ότιτο update περιλαμβάνει επίσης την πίστα αγώνων Road Atlanta της Georgia. Για όσους ίσως δεν είναι εξοικειωμένοι με την πίστα των 4 χιλιομέτρων, είναι πραγματικά μια αρκετά δύσκολη πίστα.
Λόγω της θέσης της στους λόφους στα βορειοανατολικά της Ατλάντα, υπάρχουν τεράστιες αλλαγές υψομέτρου, κορυφογραμμές και τυφλές είσοδοι στις στροφές. Υπάρχουν επίσης στροφές υψηλής ταχύτητας, με υψηλά g, οι οποίες συσσωρεύονται κατευθείαν σε ένα ζευγάρι στροφών 90 μοιρών. Αρκεί να πούμε ότι είναι λίγο πιο δύσκολη από, ας πούμε, το High Speed Ring της GT.