Όπως σε είχαμε ενημερώσει η Volkswagen αποκάλυψε επισήμως την GTX έκδοση του VW ID.Buzz για να ολοκληρώσει έτσι την γκάμα των GTX μοντέλων της μετά τα αντίστοιχα ID.3 και ID.7 Tourer. Παράλληλα διευρύνει προς τα πάνω, την γκάμα της νέας γενιάς του θρυλικού της Bulli το οποίο διαθέτει πλέον έκδοση για ιδιαίτερες συγκινήσεις.

Το νέο Volkswagen ID.Buzz GTX πρόκειται να φτάσει στο δεύτερο μισό του 2024 τόσο sthn έκδοση με το κοντό όσο και σε εκείνη με το μακρύ μεταξόνιο.

Οι εκδόσεις με κοντό μεταξόνιο (SWB) διαθέτουν μια νέα μπαταρία 79 kWh στην καθαρή της χωρητικότητα, όπως αυτή που υπάρχει στα μοντέλα ID.3 GTX και ID.7 GTX που αποκαλύφθηκαν πρόσφατα. Αυτό τροφοδοτεί τους δύο κινητήρες του, οι οποίοι παράγουν μέγιστη ισχύ 340 ίππων.
Η ισορροπία ισχύος είναι σε μεγάλο βαθμό στραμμένη προς τα πίσω, με έναν νέο κινητήρα 282 ίππων να παράγει το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος, που ενισχύεται από μια λιγότερο ισχυρή μονάδα 107 ίππων μπροστά. Το άθροισμα των δύο κινητήρων είναι μεγαλύτερο από τον τίτλο 340 ίππων, αλλά αυτό είναι όσο μπορούν να αντλήσουν από την μπαταρία ανά πάσα στιγμή.

Η VW έχει επίσης αυξήσει τις δυνατότητες φόρτισης του GTX σε σύγκριση με το ID.Buzz με έναν κινητήρα. Έτσι το Buzz GTX έχει δυνατότητα ταχείας φόρτισης έως και 185kW, που θα γεμίζει τις μπαταρίες από το 10 στο 80% σε περίπου 25 λεπτά. Με τους επιπλέον κινητήριους τροχούς, η Volkswagen έχει επίσης αυξήσει την ικανότητα ρυμούλκησης σε έως και 1.800kg.

Τα μοντέλα LWB διαθέτουν τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες, αλλά αυξάνουν το μέγεθος της μπαταρίας σε 86kWh, δηλαδή μια 100άρα στην καθαρή της μορφή και τη δυνατότητα μέγιστης φόρτισης σε 200kW, που αντιστοιχούν στον 25λεπτο χρόνο φόρτισης από 10 έως 80 τοις εκατό.

Η ικανότητα ρυμούλκησης είναι επίσης οριακά μειωμένη σε σχέση με το SWB, στα 1.600 kg. Πέρα από τις τεχνικές διαφορές, το LWB θα διατίθεται επίσης με τρεις σειρές καθισμάτων, καθώς και με την επιλογή μιας τεράστιας ηλεκτροχρωμικής γυάλινης οροφής.

Οι χρόνοι επιδόσεων για τα δύο μοντέλα είναι πανομοιότυποι στα 6,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h, που αντιπροσωπεύουν μια τεράστια βελτίωση 3,8 δευτερολέπτων σε σχέση με το βασικό μοντέλο των 200 ίππων.

Όλα τα μοντέλα VW ID.Buzz GTX διαθέτουν κάποιες βελτιώσεις στη σχεδίαση με νέο μπροστινό προφυλακτήρα και διάταξη προβολέων ομίχλης. Υπάρχει επίσης η επιλογή ενός μοναδικού φινιρίσματος Candy Red που διατίθεται ως πλήρες χρώμα αμαξώματος ή ως δίχρωμη επιλογή με επικάλυψη από μεταλλικό ασημί.

Ένα νέο σετ ζαντών 19 ιντσών είναι στάνταρ, αλλά θα διατίθενται και επιλογές 21 ιντσών για την πλήρη αισθητική του concept car. Στο εσωτερικό, η ελαφριά και φιλική χρωματική παλέτα του μονοκινητήριου αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί από μια πιο επιθετική μαύρη και κόκκινη εναλλακτική λύση, με πιο ογκώδη καθίσματα, κόκκινες σωληνώσεις και πολλά μαύρα υφάσματα Dynamica στα καθίσματα και τις πόρτες.

Η VW ασχολήθηκε επίσης με την αναβάθμιση της τεχνολογίας της, με το GTX να παρουσιάζει ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment 12,9 ιντσών, με το πιο πρόσφατο περιβάλλον χρήσης της μάρκας και φωτιζόμενα ρυθμιστικά για τη θερμοκρασία και την ένταση του ήχου. Αυτά τα νέα στοιχεία θα αντιστοιχούν σε μια γενική αναβάθμιση όλων των ψηφιακών διεπαφών που έχουν ταχύτερους χρόνους αντίδρασης και μια γενική αύξηση της αξιοπιστίας.