Η εταιρεία από τη Sant'Agata Bolognese γιορτάζει το πρώτο μοντέλο παραγωγής της επιστρέφοντας στην πόλη όπου παρουσιάστηκε το 1964 από τον ιδρυτή της Ferruccio Lamborghini. Αυτή είναι η ιστορία του.
Τον Μάρτιο του 1964, η Automobili Lamborghini βρισκόταν ακόμα στα σπάργανα. Ιδρύθηκε μόλις λίγους μήνες νωρίτερα και είχε παρουσιάσει το πρώτο της πρωτότυπο τον Οκτώβριο του 1963, γνωστό ως 350 GTV, σχεδιασμένο από τον Franco Scaglione και κατασκευασμένο στην Carrozzeria Sargiotto στο Τορίνο.
Το αυτοκίνητο παραγωγής, που προήλθε από αυτό το πρώτο μοναδικό πρωτότυπο , ήταν το 350 GT, όπου παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 1964.

Εξήντα χρόνια μετά από αυτό το ντεμπούτο του και η εταιρεία επιστρέφει στους δρόμους της Γενεύης με ένα ανακατασκευασμένο 350 GT, την παλαιότερη Lamborghini παραγωγής με τον δεύτερο αριθμό πλαισίου, για να γιορτάσει την ιστορία 60 χρόνων στην κατασκευή μοντέλων υψηλών επιδόσεων.
Με πλαίσιο Dallara και τον εμβληματικό V12
Η σειρά 350 GT βασιζόταν σε ένα πλαίσιο του μηχανικού Giampaolo Dallara, του οποίου σήμερα η εταιρεία θεωρείται κορυφαία στην κατασκευή σασί. Ο σχεδιασμός του αλουμινένιου αμαξώματος και η παραγωγή του έγινε από την Carrozzeria Touring στο Μιλάνο, η οποία στις αρχές της δεκαετίας του 1960 θεωρούνταν η πιο εξειδικευμένη στα σπορ αυτοκίνητα.

Το εσωτερικό της 350 GT ήταν κομψό και ενδεδυμένο με υλικά υψηλού επιπέδου, ενώ η χωροταξική διάταξη ήταν 2+1 θέσεων, με δύο μπροστινά και ένα κεντρικό πίσω κάθισμα.
Ο V12 κινητήρας των 3,5 λίτρων με τέσσερις επικεφαλής εκκεντροφόρους και τους 320 ίππους, ήταν το προϊόν δουλειάς του μηχανικού Giotto Bizzarrini, ο οποίος τον δημιουργήθηκε για αγωνιστική χρήση και προσαρμόστηκε για χρήση στο δρόμο στην 350 GT από τον μηχανικό Paolo Stanzani. Μια βασική φιγούρα στην ιστορία της Lamborghini και των αυτοκινήτων GT σε όλο τον κόσμο.

Ως επιβεβαίωση των ιδιοτήτων του, ο V12 της Lamborghini ανέβηκε στα 4 λίτρα λίγους μήνες αργότερα και εφοδίασε την έκδοση 400 GT. Για τα επόμενα 40 χρόνια, η εξέλιξη αυτού του κινητήρα θα χρησιμοποιούνταν σε εμπρόσθια ή διαμήκη τοποθέτηση σε μοντέλα όπως τα, Islero, Jarama, Espada και LM 002, σε οπίσθια εγκάρσια θέση στη Miura και σε οπίσθια διαμήκη θέση για τις Countach και Diablo.
Πρώτος πελάτης ο ντράμερ Giampiero Giusti
Το πρώτο 350 GT παραδόθηκε στον ντράμερ Giampiero Giusti, ο οποίος βρισκόταν στο απόγειο της επιτυχίας του με το συγκρότημα "I 5 di Lucca", το οποίο αργότερα έγινε το "Quartetto di Lucca", που θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα σύνολα τζαζ στην Ιταλία.

Αυτό σηματοδότησε την έναρξη μιας στενής σχέσης μεταξύ της Lamborghini και του κόσμου της ψυχαγωγίας, κατά την οποία πολλοί ηθοποιοί και μουσικοί έγιναν παθιασμένοι πελάτες της εταιρείας.
Η 350 GT χρησιμοποιήθηκε στην ταινία της Columbia Pictures "Kill Me Quick, I'm Cold" του 1967, σε σκηνοθεσία του Francesco Maselli, όπου την οδηγούσε το πρωταγωνιστικό ζευγάρι, η Monica Vitti και ο Jean Sorel.

Η πρώτη 350 GT που εκτέθηκε στο περίπτερο της Lamborghini στη Γενεύη το 1964 ήταν σε χρώμα πράσινο μεταλλικό με λευκό εσωτερικό. Το αυτοκίνητο, που αργότερα χρησιμοποιήθηκε ως μοντέλο δοκιμών για δοκιμές εξέλιξης και αντοχής, καταστράφηκε από μια σύγκρουση ενόσω ήταν σταματημένο σε φανάρι.
Ωστόσο, το επόμενο 350 GT, με τον δεύτερο αριθμό πλαισίου, επέζησε και είναι το εικονιζόμενο. Με γκρι μεταλλικό χρώμα και κόκκινο εσωτερικό. Είναι και το παλαιότερο σε κυκλοφορία αυτοκίνητο της εταιρείας, ανακαινισμένο και πιστοποιημένο από την Lamborghini Polo Storico.