H Volkswagen ξεκίνησε δοκιμές με αυτόνομο ID. Buzz ταξί

Η Volkswagen ξεκίνησε πρόγραμμα δοκιμών με αυτόνομα ταξί ID. Buzz στο Τέξας ενώ την ίδια ώρα στο Σαν Φρανσίσκο σαμποτάρουν τα αυτόνομα ταξί

Volkswagen ID. Buzz αυτόνομο ταξί

Και ενώ στο Σαν Φρανσίσκο κάποιοι πολίτες σαμποτάρουν τα αυτόνομα ταξί, η Volkswagen θα ξεκινήσει περιορισμένες δοκιμές για αυτόνομα ταξί σε μια συγκεκριμένη περιοχή του Όστιν, στο Τέξας, χρησιμοποιώντας έως και 10 ηλεκτρικά μίνι βαν ID. Buzz, εφοδιασμένα με ειδικό εξοπλισμό από την Mobileye και, τουλάχιστον αρχικά, με ανθρώπινους οδηγούς ασφαλείας.

Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4

Η VW θα χρησιμοποιήσει τον στόλο δοκιμών επιπέδου 4, ο οποίος, όπως είπε, θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια, για να "συλλέξει δεδομένα μέσω των διανυθέντων χιλιομέτρων σε μια ποικιλία σεναρίων οδήγησης", όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η εταιρεία.

Η Volkswagen δήλωσε ότι αναμένει να επεκτείνει το πρόγραμμα δοκιμών σε άλλες τέσσερις πόλεις των ΗΠΑ και σχεδιάζει να ξεκινήσει τη λειτουργία ride-hailing με τη συμμετοχή του κοινού μέχρι το 2026. Μέχρι τότε, οι δοκιμαστικές λειτουργίες θα διεξάγονται στο πλαίσιο μιας κλειστής ομάδας χρηστών.

Διαβάστε Επίσης

Το πιλοτικό πρόγραμμα βασίζεται στη δουλειά που έκανε ο όμιλος VW με τον πρώην συνεργάτη του στην αυτόνομη οδήγηση Argo AI, η οποία είχε υποστηριχθεί εκτενώς από τη VW μαζί με τη Ford Motor Co. πριν από την κατάρρευσή της το περασμένο φθινόπωρο.

Αλλά αντί να χρησιμοποιεί το σύστημα της Argo, χρησιμοποιεί τεχνολογία  αυτόνομης οδήγησης από την Mobileye, δήλωσε ο Christian Senger, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW Commercial Vehicles, υπεύθυνος για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης.

Από την Argo στην Mobileye

"Από την Argo, είμαστε [στη διαδικασία] να αναλάβουμε σχεδόν 100 άτομα και φέρνουν όλες τις επιχειρησιακές αρμοδιότητες στην ομάδα. Είχαν τη δική τους εφαρμογή ελέγχου στόλου και την πλατφόρμα κρατήσεων- αυτό έρχεται επίσης σε εμάς, καθώς και πολλές γνώσεις σχετικά με τις συνθήκες ασφαλείας στο έδαφος των ΗΠΑ κ.ο.κ., καθώς και τον κόμβο στο Όστιν, τον οποίο αναλάβαμε", εξήγησε ο Senger. "Βαδίζουμε πραγματικά στα [χνάρια] της Argo, αλλά με μια εντελώς διαφορετική τεχνολογική εγκατάσταση και μια λίγο διαφοροποιημένη επιχειρηματική προσέγγιση".

Στο Ώστιν, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει αρχικά για το πρόγραμμα δοκιμών τις ευρωπαϊκές εκδόσεις του ID. Buzz με το κοντό μεταξόνιο. Αργότερα, η εταιρεία σχεδιάζει να μεταβεί σε παρόμοια εξοπλισμένες εκδόσεις του ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο, όπως αυτές που θα κυκλοφορήσουν το επόμενο έτος στη Βόρεια Αμερική.

"Ο μεγάλος στόχος είναι να φέρουμε πλήρως αυτόνομα οχήματα στην αγορά ως ένα εμπορικό, επεκτάσιμο προϊόν", δήλωσε ο Senger. "Θέλουμε να γίνουμε συνεργάτες των πόλεων. Θέλουμε να βελτιώσουμε την κινητικότητα στις πόλεις, την οδική ασφάλεια και θέλουμε να αποτελέσουμε μια πραγματική εναλλακτική λύση για το ιδιωτικό αυτοκίνητο".

Η VW διεξάγει εδώ και αρκετά χρόνια πειράματα με τις υπηρεσίες ride-hailing και τις αυτόνομες εκδόσεις αυτών των υπηρεσιών στη Γερμανία. Αλλά η Katrin Lohmann, πρόεδρος της VW ADMT -που σημαίνει αυτόνομη οδήγηση, κινητικότητα και μεταφορές, στο πλαίσιο της VW Commercial Vehicles- δήλωσε ότι οι πόλεις των ΗΠΑ παρουσιάζουν μεγαλύτερες δυνατότητες για την υποκείμενη επιχειρηματική υπόθεση από ό,τι οι επιχειρήσεις στην Ευρώπη, όπου η VW πειραματίζεται μέσω της θυγατρικής της Moia.

"Οι ΗΠΑ είναι ήδη πιο ώριμες όσον αφορά τη διανομή διαδρομών", δήλωσε ο Lohmann. "Οι πόλεις [στις ΗΠΑ] μεγαλώνουν και αναπτύσσονται, και ως εκ τούτου πιστεύουμε ότι το συνολικό δυναμικό της αγοράς στις ΗΠΑ θα είναι μεγαλύτερο από το δυναμικό της αγοράς στην Ευρώπη".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network