Επίσημο: Πρώτες εικόνες του Volkswagen ID.7 Tourer χωρίς καμουφλάζ

Η Volkswagen όπως μας είχε υποσχεθεί παρουσίασε πλήρως το πρώτο της ηλεκτρικό station wagon, το Volkswagen ID.7 Tourer με 685 χλμ. αυτονομίας.

Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer

Αν έχεις συνηθίσει σε άλλα αυτοκίνητα να ασχολούμαστε με το 0-100 km/h και την ιπποδύναμη, στο Volkswagen ID.7 Tourer που αποκαλύφθηκε επισήμως σήμερα οι αριθμοί του θα αφορούν άλλα πράγματα, κάπως πιο ταιριαστά. 

Volkswagen ID.7 Tourer

Το 685 για παράδειγμα δεν αφορά τους ίππους, αλλά τα χιλιόμετρα της αυτονομίας με την μεγαλύτερη από τις δύο διαθέσιμες μπαταρίες με τις οποίες θα εφοδιάζεται το αμιγώς ηλεκτρικό station wagon.

Αντίστοιχα το 1.714 επίσης δεν αφορά ιπποδύναμη ή οτιδήποτε άλλο τρελό μπορείς να φανταστείς και αναφέρεται στο μέγιστο του χώρου αποσκευών, όταν το Volkswagen ID.7 Tourer είναι σε διάταξη για δύο επιβαίνοντες. 

Volkswagen ID.7 Tourer

Μάλιστα ο χώρος πίσω από τους δύο επιβάτες σε αυτή τη μορφή του Volkswagen ID.7 Tourer θα φτάνει λέει τα δύο μέτρα σε μήκος, οπότε καταλαβαίνεις πως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που όλα αυτά έχουν μεγαλύτερη αξία, από την επιτάχυνσή του ή το πόσο υψηλή μπορεί να είναι η τελική του ταχύτητα, εξάλλου ηλεκτρικό είναι οπότε σε αυτόν τον τομέα μην περιμένεις και πολλά.

Volkswagen ID.7 Tourer

Υπό κανονικές συνθήκες πάντως, και πάλι τα 605 λίτρα του χώρου αποσκευών, μόνο απογοητευτικά δεν είναι. 

Volkswagen ID.7 Tourer

Παρόλα αυτά έχει άφθονη ισχύς για να κινηθεί και γρήγορα όταν αυτό χρειάζεται. Το ID.7 Tourer μοιράζεται τα πάντα με τη sedan έκδοση, συμπεριλαμβανομένου και του πισωκίνητου συστήματος κίνησης των 282 ίππων.

Volkswagen ID.7 Tourer

Δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες κατά το λανσάρισμα, το Tourer Pro και το Pro S. Και οι δύο διαθέτουν το ίδιο σύστημα ηλεκτρονικής κίνησης "APP550", όπως ονομάζεται, αλλά το πρώτο αρκείται σε μια μπαταρία 82 kWh, ενώ το Pro S θα διαθέτει μια μπαταρία 91 kWh. Αυτό το αυτοκίνητο, λέει η VW, έχει αυτονομία 685 χλμ.

Volkswagen ID.7 Tourer

Όσο για τη φόρτιση; Η μπαταρία των 77kWh μπορεί να φτάσει από το 10-80% σε 28 λεπτά με γρήγορη φόρτιση, ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία "σε σημαντικά λιγότερο από 30 λεπτά". 

Volkswagen ID.7 Tourer

Οι διαστάσεις του Volkswagen ID.7 Tourer είναι ακριβώς οι ίδιες με αυτές του ID.7 sedan. Ίδια εμφάνιση, φυσικά, που οδηγεί σε ένα αεροδυναμικό σχέδιο το οποίο αυτή τη φορά καταλήγει στο ψηλό πίσω μέρος της πίσω πόρτας. Ψηλό; Μην φανταστείς τίποτα υπερβολικό. Απλώς υψηλότερο από το sedan ώστε να επιτρέπει όλα αυτά που διάβασες παραπάνω σε νούμερα για χώρους αποσκευών.

Volkswagen ID.7 Tourer

Αντιστοίχως, ίδιο με το sedan είναι και το εσωτερικό, όπου δεσπόζει η κεντρική οθόνη 15 ιντσών, όμως υπάρχουν τεχνολογικές διαφορές ώστε να δείχνει πιο φρέσκο και να προσφέρει και κάτι περισσότερο για τις ιδιαίτερες ανάγκες που καλύπτει σε θεωρητικό τουλάχιστον επίπεδο. 

Volkswagen ID.7 Tourer

Δηλαδή, ενσωματώνει για πρώτη φορά το Wellness In-Car App που εν ολίγοις δίνει τη δυνατότητα για επιλογές που ρυθμίζουν αυτομάτως όλα τα στοιχεία του εξοπλισμού άνεσης. Αναλόγως τι επιθυμείς όταν βρεθείς στο σαλόνι του ρυθμίζεται ο φωτισμός, το κλιματιστικό, τα πρωτοποριακά τζάμια που σκουραίνουν ή γίνονται πιο διάφανα για περισσότερο φως και διάφορα άλλα. 

Volkswagen ID.7 Tourer

Νέο και για πρώτη φορά χρησιμοποιούμενο είναι το επαυξημένης πραγματικότητας head up display με το οποίο εξοπλίζεται το Volkswagen ID.7 Tourer και φυσικά όπως θα έχεις ήδη μάθει μέχρι τώρα το ChatGPT με το οποίο η Volkswagen θα εξοπλίζει τα αυτοκίνητα της νέας τεχνολογίας από εδώ και στο εξής.

Volkswagen ID.7 Tourer

Συνολικά το ηλεκτρικό Volkswagen ID.7 Tourer είναι μια πρόταση της εταιρείας για την μεσαία κατηγορία με premium χαρακτηριστικά, που παραμένει μια ενδιαφέρουσα επιλογή όταν έχει να ανταγωνιστεί φίρμες όπως η Mercedes και η "αδελφή" Audi με μεγάλη παράδοση στην κατηγορία.  

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

ΤΗΕ FUTURE OF DRIVING

Όταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Best of Network