
Η εταιρεία Amperex Technology Co. παρουσίασε ένα νέο πλαίσιο οχήματος με ενσωματωμένη μπαταρία αρκετά ισχυρή ώστε να αντέχει σε πυρκαγιές ή εκρήξεις από συγκρούσεις.
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο CATL δήλωσε ότι υπέγραψε με την κινεζική μάρκα EV Avatr, η οποία της ανήκει εν μέρει με την Chongqing Changan Automobile Co., για την από κοινού ανάπτυξη αυτοκινήτων που βασίζονται στο νέο σασί.
Το νέο πλαίσιο είναι μοναδικό, δήλωσε η CATL σε ενημέρωση των μέσων ενημέρωσης, ως προς τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αποσυνδεθεί από το πάνω μέρος του αμαξώματος ενός οχήματος και να απορροφήσει καλύτερα την ενέργεια από μετωπικές συγκρούσεις με ταχύτητα έως και 120 χλμ/ώρα. Η μπαταρία παρέμεινε άθικτη, σύμφωνα με ένα βίντεο που προβλήθηκε.
The CATL Bedrock Chassis features a High-Ductility Energy-Absorbing Insulation Film for improved insulation and energy absorption. Ultra-high Safe Cells pass tough tests—90° bending, high-speed sled impact at 60 km/h, and breakthrough sawing, all with no fire, no explosion. The… pic.twitter.com/E18l1KM8ue
— CATL (@catl_official) December 26, 2024
Ο κίνδυνος πυρκαγιάς της μπαταρίας του EV, η οποία είναι δύσκολο να εκλείψει, αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για ορισμένους επίδοξους αγοραστές. Στη Νότια Κορέα, για παράδειγμα, μια πυρκαγιά μπαταρίας φέτος σε μια Mercedes που δεν ήταν καν φορτισμένη προκάλεσε πτώση των πωλήσεων και ενίσχυσε τους φόβους σχετικά με τον κίνδυνο των EV.
Introducing the CATL Bedrock Chassis, redefining standards for ultra-safe mobility with three key innovations: High-Safe Structure, High-Safe Battery Cell, and High-Safe Voltage System. From structure to cell to system, every detail is designed for unmatched security and… pic.twitter.com/M3OV8ZXlZy
— CATL (@catl_official) December 26, 2024
Η κινεζική CATL εμβαθύνει την προσπάθειά της πέρα από την κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αποθήκευση εν μέσω της επιβράδυνσης της ζήτησης για αυτοκίνητα με μπαταρία και της αναζωπύρωσης της δημοτικότητας των υβριδικών αυτοκινήτων. Νωρίτερα αυτό το μήνα παρουσίασε την υπηρεσία ανταλλαγής μπαταριών τελευταίας γενιάς της για τον ανταγωνιστή της Nio Inc. και τον Απρίλιο του περασμένου έτους δήλωσε ότι εργάζεται πάνω σε μια μπαταρία που θα μπορούσε μια μέρα να τροφοδοτήσει ένα αεροσκάφος.
The CATL Bedrock Chassis passed the 120 km/h central pole impact test without fire or explosion, establishing a new industry benchmark for safety. In a world where every drive matters, our solution is designed to keep you protected, no matter the situation.
— CATL (@catl_official) December 27, 2024
Safety isn’t just an… pic.twitter.com/Ze5Oc2bgx4
Η υπηρεσία μπαταρίας ως συνδρομητική υπηρεσία της εταιρείας σχεδιάζει να διαθέτει 1.000 σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών μέχρι το τέλος του 2025 και έως και 40.000 με την πάροδο του χρόνου. Αυτό θα συμβάλει στην προώθηση της υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων και στη μείωση του κόστους των αυτοκινήτων, δεδομένου ότι η μπαταρία είναι το πιο ακριβό εξάρτημα, ελπίζει η CATL.