Τις αμέσως προηγούμενες μέρες, γράφαμε για την πρόθεση της Lucid να διευρύνει τη γκάμα της, φέρνοντας στην αγορά προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα.
Ως νεοσύστατη εταιρεία, η Lucid οφείλει να ακολουθήσει ένα πλάνο που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μακροπρόθεσμη σταθερότητα και κερδοφορία, στοιχεία που είναι τα ζητούμενα για οποιαδήποτε φίρμα επιχειρεί αρχικά την εδραίωσή της στην αγορά.
Από την άλλη πλευρά, το μοναδικό μοντέλο της Lucid μέχρι στιγμής, το sedan Air, θεωρείται εκείνο με τη μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία των ηλεκτρικών. Αλλά η υψηλή τιμή του, είναι ένα στοιχείο που δεν του επιτρέπει να επιτύχει μαζικές πωλήσεις.
Στη εκδήλωση που πραγματοποίησε η Lucid την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου, για την Ημέρα Τεχνολογίας και Παραγωγής, ο CEO της εταιρείας, Peter Rawlinson, παρουσίασε διάφορες νέες τεχνολογίες και αναβαθμίσεις σε υπάρχοντα προϊόντα που η αμερικανική φίρμα ελπίζει ότι θα της δώσουν την ώθηση που αναζητά.
Το επερχόμενο SUV Gravity είναι ένα από αυτά. Θα μεταφέρει την αξιοσημείωτη αυτονομία και αποδοτικότητα του Lucid Air, σε έναν τύπο οχήματος που είναι πολύ πιο δημοφιλής στις οικογένειες και τον πυρήνα των αγοραστών αυτοκινήτων. Όμως ο αστερίσκος παραμένει, καθώς και το Gravity δεν είναι αυτό που θα αποκαλούσαμε προσιτό αυτοκίνητο.
Γνωρίζουμε επίσης ότι τα υπάρχοντα μοντέλα Lucid, θα αποκτήσουν βελτιωμένο λογισμικό αυτόνομης οδήγησης και θα εγκαταλείψουν την Alexa της Amazon, ως εικονική βοηθό στο αυτοκίνητο.
Στόχος η τιμή κάτω των 45.000 ευρώ
Όμως καμία από αυτές τις ειδήσεις, δεν είναι τόσο σημαντική όσο το Project Midsize, όπως αποκαλείται το πρόγραμμα που στοχεύει να φέρει τη Lucid στην κατηγορία των crossover με τιμή κάτω των 45.000 ευρώ. Για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης, αυτό είναι το επίπεδο που τοποθετείται το άκρως επιτυχημένο Model Y της Tesla.
Μάλιστα η Lucid, μας έδωσε τη δυνατότητα να πάρουμε μια πρώτη γεύση από αυτό το μοντέλο, δίνοντας στη δημοσιότητα μια εικόνα teaser. "Το νέο crossover θα χρησιμοποιήσει τα πλεονεκτήματα αποδοτικότητας και κόστους που επιτρέπει η τεχνολογία Lucid, για να προσφέρει την ίδια αυτονομία με τον ανταγωνισμό, χρησιμοποιώντας παράλληλα μια μικρότερη μπαταρία”, δήλωσε η εταιρεία στην ιστοσελίδα της.
"Η παραγωγή της πλατφόρμας μεσαίου μεγέθους έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη του 2026 με τιμή εκκίνησης κάτω από 45.000 ευρώ”, καταλήγει η Lucid. Ο Rawlinson δήλωσε ότι το μεσαίο μοντέλο θα μπορούσε να αφορά μια αγορά που είναι 30 φορές μεγαλύτερη από εκείνη του Air, γεγονός που δείχνει πόσο σημαντικά είναι τα προσιτά crossover σε παγκόσμιο επίπεδο.