Κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου workshop με τον Andreas Mindt, επικεφαλής σχεδιαστή της Volkswagen, η εταιρεία έδωσε στην δημοσιότητα μια φωτογραφία προεπισκόπησης του ID. 2all SUV.
Αυτό σημαίνει πως εκτός από το μικρό προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο ID. 2all που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα πως θα κυκλοφορήσει το 2025, η εταιρεία προετοιμάζει και μια SUV εκδοχή του -παρουσίαση όχι νωρίτερα από το 2026.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η νέα έκδοση φέρει την ονομασία ID. 2all SUV και θα βασίζεται στην επερχόμενη πλατφόρμα MEB του ομίλου όπου θα χρησιμοποιηθεί από την Skoda και την Cupra, στα αντίστοιχα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιαστούν.
Καθώς η έκδοση της Cupra, που ονομάζεται Raval, θα έχει σπορ χαρακτηριστικά, το ID2all SUV της VW θα είναι στενά συνδεδεμένο με το αναμενόμενο μικρό ηλεκτρικό SUV της Skoda, το οποίο θα έχει μήκος 4,1 μ. και θα κοστίζει περίπου 25.000 ευρώ, όπως δήλωσε η Skoda. Η έκδοση της Skoda θα κυκλοφορήσει το 2025, την ίδια χρονιά με το VW ID. 2all hatchback.
Μολονότι η νέα πλατφόρμα MEB θα φιλοξενεί τον ηλεκτροκινητήρα και την μετάδοση στον μπροστινό άξονα τροχών -η υπάρχουσα πλατφόρμα έχει αρχιτεκτονική πισωκίνησης- το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της VW διόλου μικρό δεν θα είναι καθώς θα έχει τις διαστάσεις του T-Cross με την συμβατική τεχνολογία. Η εικόνα teaser δείχνει άλλωστε μια σιλουέτα με όγκο και ορατές λεπτομέρειες τους τρεις αεραγωγούς στην πίσω κολόνα.
Τα μικρά SUV της Skoda και της VW θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Pamplona του ομίλου VW στην Ισπανία, είχε δηλώσει ο CEO της VW, Thomas Schaefer κατά την αποκάλυψη του ID. 2all concept τον περασμένο Μάρτιο. Το εργοστάσιο κατασκευάζει τα VW T-Cross, Polo και Taigo. Το ID2 hatchback θα κατασκευάζεται μαζί με το Cupra Raval στο εργοστάσιο του VW Group στο Martorell της Ισπανίας.
Κοινά μέρη με τα επερχόμενα μικρά EV των Skoda και Cupra
Στόχος του ομίλου με την παραγωγή των τεσσάρων προσιτών ηλεκτρικών μοντέλων είναι να μοιράζονται όσο το δυνατόν περισσότερα εξαρτήματα για διευρυμένες οικονομίες κλίμακας. Όλα θα εφοδιάζονται με συσσωρευτές από το νέο εργοστάσιο μπαταριών της VW στη Βαλένθια της Ισπανίας.
Το ID2all SUV είναι πιθανό να μοιράζεται το εσωτερικό του με το ID. 2all hatchback. Το πρωτότυπο διαθέτει οθόνη αφής 12,9 ιντσών και ψηφιακή οθόνη οδηγού. Και οι δύο μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να εμφανίζουν ψηφιακές εκδόσεις των αναλογικών ταμπλό της VW του παρελθόντος. Ο σχεδιασμός ID. 2all περιλαμβάνει επίσης head-up display και το "Travel Assist" της VW με λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης.
Το SUV είναι επίσης πιθανό να έχει ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ 490 λίτρων – όπως και στο ID. 2all hatchback - λόγω της διάταξης κινητήρας/μετάδοση στους εμπρός τροχούς. Το πίσω κάθισμα αναδιπλώνεται επίσης για να αποκαλύψει έναν ακόμη αποθηκευτικό χώρο.
Η VW έχει ανακοινώσει ότι το ID. 2all θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 233 ίππων και θα εφοδιάζεται με μεγαλύτερες μπαταρίες για να επιτύχει αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων, χωρίς ωστόσο μέχρι σήμερα να έχει αποκαλύψει την χωρητικότητα της μπαταρίας που θα χρησιμοποιήσει. Αυτό σημαίνει πως το ID. 2all SUV με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά θα έχει μικρότερη εμβέλεια ανά φόρτιση λόγω λιγότερο αεροδυναμικού αμαξώματός του.