Το βάρος βρίσκεται στον πυρήνα της εξέλιξης ενός πραγματικού σπορ αυτοκινήτου. Είναι κάτι που όλοι έχουν στο μυαλό τους, όμως ελάχιστοι έχουν το σθένος να παραδεχτούν δημόσια. Ένας από αυτούς, είναι ο CEO της McLaren, Michael Leiters. O οποίος με δηλώσεις του, αφενός έρχεται να βάλει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, αφετέρου "αδειάζει” ένα σημαντικό κομμάτι του ανταγωνισμού.
Αυτό που υποστηρίζει ο Leiters, είναι πως δεν αναμένεται να υπάρξουν πραγματικά ηλεκτρικά supercars για αρκετά χρόνια ακόμη, καθώς χρειάζεται χρόνος προκειμένου να εξελιχθεί η τεχνολογία των μπαταριών ώστε να γίνουν ελαφρύτερες. "Το βάρος είναι εξαιρετικά σημαντικό, όμως χρειάζεται επίσης και η σωστή αυτονομία”, δήλωσε ο Leiters σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Bloomberg.
Μάλιστα έγινε πιο συγκεκριμένος, αναφέροντας πως δεν περιμένει η τεχνολογία για αυτά που ο ίδιος αποκαλεί πραγματικά supercars να είναι έτοιμη πριν το τέλος της δεκαετίας. Μιλώντας από το νέο εκθεσιακό χώρο της McLaren στο Ντουμπάι, ο Leiters είπε ότι η εταιρεία του δεν θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα βαρύ αυτοκίνητο, καθώς δεν είναι ευκίνητα και κάνουν τον οδηγό να αισθάνεται αποκομμένος.
Η McLaren δεν θα έλεγε όχι σε ένα SUV
"Δεν θέλουμε να φτιάξουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ζυγίζει πάνω από δύο τόνους και στη συνέχεια να του δώσουμε ισχύ 2.000 ίππων”, δήλωσε ο Leiters, προσθέτοντας ότι το βάρος θα πρέπει να μειωθεί στο επίπεδο των σημερινών μοντέλων, περίπου στα 1.500 κιλά. Αναγνώρισε ωστόσο πως οι κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο προχωρούν με ταχείς ρυθμούς στον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους, γεγονός που επηρεάζει και τις σπορ μάρκες.
Επιπλέον, ο Leiters δήλωσε ότι δεν είναι αντίθετος στην ιδέα ενός SUV, κάτι που υπό προϋποθέσεις μπορεί να βγάζει και είδηση, καθώς και ότι η McLaren επικεντρώνεται στα plug-in υβριδικά, με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να γίνονται όλο και πιο εξειδικευμένοι. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της McLaren το πρώτο εξάμηνο του 2023 αυξήθηκαν κατά 52% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σε 1.292 μονάδες.