Αυτοκίνητα σαν το Rimac Nevera είναι βούτυρο στο ψωμί για όσους έχουν εμμονή με τους αριθμούς. Ο λόγος είναι μάλλον απλός. Όποια παράμετρό τους κι αν κοιτάξεις, τα νούμερα που τη συνοδεύουν είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά. Θέλεις τελική ταχύτητα; 412 km/h. Χρόνος κάλυψης των 400 μέτρων από στάση; 8,58 δευτερόλεπτα. Μήπως είσαι περίεργος να μάθεις την επιτάχυνση 0-100; 1,97 δευτερόλεπτα, περίπου στα επίπεδα ενός μονοθεσίου της F1. Μιας και ο λόγος όμως για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τα μονοθέσια όχι μόνο επιταχύνουν με καταιγιστικούς ρυθμούς, αλλά εξίσου εντυπωσιακά στρίβουν και φρενάρουν.
Αλήθεια, πόσο καλό είναι ένα Nevera στο φρενάρισμα; Σύντομα θα μάθουμε αν τα ανθρακοκεραμικά φρένα της Brembo, μπορούν να βοηθήσουν το ηλεκτρικό hypercar να μας δώσει ένα ακόμη εντυπωσιακό νούμερο. Το όλο θέμα ανέκυψε ύστερα από ένα post του Mate Rimac στο Facebook, που έδειχνε το Nevera στην Autobahn. Σε ένα από τα σχόλια που αφορούσαν τη συγκεκριμένη ανάρτηση, ένας "φίλος" του αφεντικού της κροατικής εταιρείας, σχολιασε: "χρειάζομαι ένα 0-400-0 km/h. Φίλε Rimac, θα πρέπει να είσαι σε θέση να ξεπεράσεις τον χρόνο του 2017. Νομίζω ότι το Rimac Nevera θα εκπλήξει τους πάντες".
Ο Rimac δεν μάσησε τα λόγια του. Η απάντησή του ήταν σύντομη αλλά γεμάτη νόημα. "Περιμένετε μέχρι την επόμενη εβδομάδα". Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε κάτι σύντομα από πλευράς Nevera. Το σχόλιο που είχε αποδέκτη την Mate Rimac, αφορούσε προφανώς το Koenigsegg Agera RS, το οποίο χρειάστηκε 33,29 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-400-0 km/h. Το ρεκόρ έλαβε χώρα τον Νοέμβριο του 2017 σε ένα κλειστό τμήμα 17 χιλιομέτρων του δρόμου 160 μεταξύ του Λας Βέγκας και του Pahrump.
Βέβαια, ακόμη κι αν το Rimac Nevera καταφέρει να πάρει τον τίτλο από την Koenigsegg, η τελευταία εργάζεται ήδη πάνω σε ένα νέο αυτοκίνητο που αναμένεται να καταρρίψει το ρεκόρ. Το Jesko Absolut έχει ήδη περιγραφεί ως το ταχύτερο αυτοκίνητο που θα κατασκευάσει ποτέ η μάρκα, γεγονός που υποδηλώνει ότι μπορεί να έχει τελική ταχύτητα που θα υπερβαίνει τα 490 km/h της Bugatti Chiron Super Sport. Το Jesko Absoult θα έχει ακόμη μεγαλύτερα ανθρακοκεραμικά φρένα από το Nevera, με δίσκους 410 χλστ. μπροστά και 395 χλστ. πίσω. Επιπλέον, το Koenigsegg θα είναι πολύ ελαφρύτερη, αφού θα ζυγίζει 1.390 κιλά, ενώ το Rimac ζυγίζει 2.300 κιλά.
Διαβάστε ακόμα:
- Αυτό το σπανιό Nissan GT-R Nismo 400R έριξε το site δημοπρασιών (εικόνες)
- Εκατομμυριούχος ανέβασε μια McLaren Senna GTR στον 57ο όροφο ουρανοξύστη
- Και ο επικεφαλής της BMW κατά του νέου πλαισίου ρύπων Euro 7 και εξηγεί γιατί
- Το ηλεκτρικό Toyota της επόμενης γενιάς μπορεί να είναι ανταγωνιστής της Taycan
- Αυτό το αυτοκίνητο είναι πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως το 2022