Πόσο εύκολο είναι να επιλέξεις το πιο εντυπωσιακό στοιχείο σε μια Bugatti; Θέλω να πω πως, τα πάντα σε μια Bugatti είναι εντυπωσιακά, οπότε ναι, δεν είναι εύκολη υπόθεση η επιλογή ενός και μόνο στοιχείου. Αν ωστόσο ήσουν αναγκασμένος να επιλέξεις, είναι πολύ πιθανό να κατέληγες στον κινητήρα. Άλλωστε δεν βρίσκεσαι κάθε μέρα μπροστά σε έναν W16 8.0 λίτρων με 4 τούρμπο. Δεν πρόκειται για κάποια σύγχρονη κινητήρια μονάδα, καθώς το 2024 θα κλείσει πάνω από 20 χρόνια ζωής, προερχόμενη από μια εποχή που το downsizing δεν είχε εμφανιστεί στο αυτοκινητικό στερέωμα.
Ναι, Bugatti και Rimac εξελίσσουν υβριδικό σύστημα
Με το roadster Mistral και το προσανατολισμένο για την πίστα Bolide, η Bugatti αποχαιρετά τον συγκεκριμένο κινητήρα, όμως η επόμενη μέρα προδιαγράφεται εξίσου ενδιαφέρουσα. Κι αυτό γιατί η νεοσύστατη εταιρεία Bugatti Rimac, αναπτύσσει ένα hypercar από λευκή κόλλα χαρτί. Ο Mate Rimac, είναι αρκετά σαφής αναφορικά με το τι επιφυλάσσει η επόμενη μέρα μετά την Chiron. Το ενδιαφέρον στην υπόθεση, είναι πως η Rimac, γνωστή για το ηλεκτρικό hypercar Nevera, ξεκίνησε την ανάπτυξη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης δύο χρόνια πριν από τη συγχώνευση με την Bugatti.
Το επόμενο βήμα, το οποίο διαφημίζεται ως "hypercar αναδιαμορφωμένο σε υβριδικό", θα έχει μια "εντελώς τρελή" κινητήρια μονάδα, με τον Rimac να λέει ότι θα "ξετρελαθούμε" όταν γίνουν τα αποκαλυπτήρια μέσα στο επόμενο έτος. Φροντίζει δε να διευκρινήσει, πως το επόμενο μοντέλο της Bugatti δεν θα έχει καμία σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα: "Είναι εντελώς καινούργιο, δεν υπάρχει τίποτα που να μεταφέρεται από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο- τίποτα που να μεταφέρεται από την Chiron, τίποτα που να μεταφέρεται από την Nevera. Τα πάντα έχουν ξεκινήσει από το μηδέν". Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα ιντριγκάρει περισσότερο από το αρχικό πλάνο της Bugatti, που ήταν η αντικατάσταση του hypercar W16, με ένα SUV τύπου Ferrari Purosangue, αλλά ηλεκτρικό.
Στην όπερα και στην πίστα
Οι διαφορές μεταξύ της επόμενης Bugatti και της Nevera, θα επεκταθούν όμως και πέρα από το σύστημα κίνησης, εξηγεί ο Mate Rimac: "το θέμα με την Bugatti, είναι πως θα πρέπει να μπορεί με την ίδια άνεση να σε συνοδεύσει σε μια βραδιά στην όπερα και στη συνέχεια να σε γυρίσει σπίτι με ταχύτητες επιπέδου 400km/h στην Autobahn. Θα είναι πιο όμορφη και με αναλογικά όργανα. Στην περίπτωση της Nevera, θέλαμε κάτι απολύτως τρελό και πλήρως ηλεκτρικό drifting με ένα γιγαντιαίο σύννεφο καπνού να δημιουργείται πίσω σου".
Κλείνοντας, ο Rimac εξηγεί πως από τη στιγμή που αποφασίστηκε η συγχώνευση των δύο εταιρειών, ματαίωσε αμέσως το αρχικό σχέδιο για το λανσάρισμα ενός SUV, αποφασίζοντας αντ' αυτού να δουλέψει πάνω σε ένα υβριδικό hypercar. Όπως είπαμε και πιο πάνω, τα αποκαλυπτήρια θα γίνουν το επόμενο έτος, αλλά με τις παραδόσεις των Mistral και Bolide να έχουν προγραμματιστεί για το 2024, οι πιθανότητες είναι ότι η επόμενη Bugatti δεν θα βγει στους δρόμους πριν από το 2025.