
Τα νέα ήρθαν δια στόματος του προέδρου της Nio, William Li, ο οποίος δήλωσε στο γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, πως η εταιρεία του στοχεύει με το νέο μοντέλο που θα παρουσιάσει, στο να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από την Volkswagen στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό που αρχίζει πλέον να γίνεται σαφές, είναι η κορύφωση της μάχης ανάμεσα σε κινεζικές και ευρωπαϊκές εταιρείες, κάτι που είχε αρχίσει να διαφαίνεται εδώ και μήνες, τόσο με την εξέλιξη στοχευμένων προϊόντων όσο και με εκατέρωθεν δηλώσεις.
Πρόσφατα ο όμιλος VW δήλωσε σαφώς την πρόθεσή του να πετύχει μια καλύτερη εμπορική πορεία για τα μοντέλα του στην κινεζική αγορά, ενώ αρκετά είναι τα παραδείγματα κινεζικών εταιρειών που προγραμματίζουν την είσοδό τους στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Li, το νέο μοντέλο της Nio θα πωλείται κάτω από τα 30.000 ευρώ, με τον ίδιο να υπογραμμίζει πως "όσον αφορά την τιμή, αυτό σημαίνει ότι ακολουθούμε μια πιο επιθετική πολιτική απέναντι στη Volkswagen από ότι προηγουμένως".
Η Nio πατάει γκάζι
Νωρίτερα τον Φεβρουάριο, το Reuters ανέφερε επικαλούμενο πηγές από το εσωτερικό της Nio, ότι η κινεζική εταιρεία έχει στα σχέδιά της την κατασκευή ενός εργοστασίου για την παραγωγή οικονομικών ηλεκτρικών οχημάτων υπό το όνομα μιας νέας μάρκας για εξαγωγή στην Ευρώπη, ήδη από το επόμενο έτος.
Μιλώντας στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης νωρίτερα αυτό το μήνα, ο Li δήλωσε ότι οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων θα πρέπει να προετοιμαστούν για πιθανές κινήσεις προστατευτισμού από ξένες κυβερνήσεις, καθώς εκμεταλλεύονται τα πλεονεκτήματα κόστους τους για να επεκτείνουν τις εξαγωγές.
Διαβάστε ακόμα:
- Δοκιμή VW Polo GTI: Έχει το όνομα, έχει τη χάρη;
- Πόσο κοστίζει αυτό το Range Rover με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης Tesla
- Αφιέρωμα: 70 χρόνια Opel station wagon-όλα ξεκίνησαν το 1953
- Σε δημοπρασία το σπάνιο κλασικό Facel Vega-το προσωπικό αυτοκίνητο του Ελληνογάλλου Ζαν Ντανινό