Φουλ επίθεση της Nio στην Ευρώπη-ετοιμάζει εργοστάσιο

Η κινεζική φίρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων -που έχει ήδη παρουσία στην Νορβηγία- ετοιμάζει εργοστάσιο επί ευρωπαϊκού εδάφους και οι ευρωπαίοι παίκτες της ηλεκτροκίνησης θα πρέπει να ανησυχούν

Nio ES6 και Nio ES8

Την επίθεσή της στην ευρωπαϊκή αγορά προετοιμάζει η κινεζική φίρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων Nio. Μόλις έγινε γνωστό ότι η Nio ετοιμάζει εργοστάσιο επί ευρωπαϊκού εδάφους -το πρώτο της εκτός Κίνας- και αυτό είναι ένα νέο που σίγουρα ανυσυχεί πολλές παίκτες της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη.

Εργοστάσιο μεν, όχι για αυτοκίνητα δε

Το εργοστάσιο, στο Pest της Ουγγαρίας, θα αναπτύσσει και θα κατασκευάζει προϊόντα ενέργειας, όπως σταθμούς εναλλαγής μπαταριών, για την εξυπηρέτηση των ευρωπαίων χρηστών, ανέφερε η Nio σε δήλωσή της.

Nio

Η Nio θα επιταχύνει την κατασκευή σταθμών ανταλλαγής μπαταριών στην Ευρώπη με στόχο την επέκταση των πωλήσεων των αυτοκινήτων της σε χώρες όπως η Γερμανία, η Ολλανδία, η Σουηδία και η Δανία κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

Nio

Η Nio άρχισε να πωλεί τα ES8 της στη Νορβηγία το 2021 και έχει ανοίξει εκθεσιακό χώρο στο Όσλο. Η εταιρεία προβάλλει ως σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα τις υπηρεσίες της -μετά την πώληση- στα κέντρα των πόλεων και δίκτυα σέρβις μπαταριών. Η Nio δήλωσε ότι σχεδιάζει να δημιουργήσει 4.000 σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών παγκοσμίως, το ένα τέταρτο από αυτούς εκτός Κίνας.

Το μεγάλο πλεονέκτημα της Nio

Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το σύστημα της Nio ήδη γνωρίζει πολύ μεγάλη απήχηση διότι αφαιρεί ένα -προς το παρόν- βασικό μειονέκτημα της ηλεκτροκίνησης. Ο κάτοχος ενός Nio δεν χρειάζεται να περιμένει -ποιος ξέρει πόσο- σε έναν σταθμό φόρτισης ή να πρέπει να έχει φορτιστή στο σπίτι. Με το σύστημα της Nio πας σε έναν σταθμό της φίρμας και απλά σου αλλάζουν την άδεια μπαταρία σου με μια γεμάτη. Αυτό δίνει ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα στη Nio και γι' αυτό το εργοστάσιο θα εστιάσει στην κατασκευή αυτού του συστήματος και όχι αυτοκινήτων. 

Σταθμός ανταλλαγής μπαταρίας της Nio
Σταθμός ανταλλαγής μπαταρίας της Nio

Επίσης να θυμήσουμε ότι η Nio είχε πάρει από την Audi έναν πολύ καλό σχεδιαστή εσωτερικών και πρόσφατα η Audi κατάφερε να τον επανεντάξει στο δυναμικό της. Το VW Group π.χ. -που έχει ισχυρή παρουσία στην Κίνα- ξέρει την δύναμη της κινεζικής φίρμας, που φημίζεται για την ποιότητα κατασκευή της και ίσως -λέμε ίσως- η πρόσφατη κίνησή της Audi να μηνύσει την Nio να μην είναι τελείως άσχετη με τις βλέψεις της κινεζικής φίρμας επί ευρωπαϊκού εδάφους. 

H Κίνα έρχεται στην Ευρώπη

Η κινεζική εταιρεία κατασκευής μπαταριών Gotion High Tech δήλωσε τον Ιούνιο ότι σχεδιάζει να τοποθετήσει το ένα τρίτο της παραγωγικής της ικανότητας εκτός Κίνας έως το 2025, με την κατασκευή του πρώτου υπερπόντιου εργοστασίου μπαταριών της, στο Gottingen της Γερμανίας, να ξεκινά μέχρι το τέλος του έτους.

Πλέον όλο και κινεζικές νεοσύστατες επιχειρήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και κατασκευαστές μπαταριών αυξάνουν την παρουσία τους στις παγκόσμιες αγορές όπου η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα και αποθήκευση ενέργειας απογειώνεται. Όπως έχουμε αναφέρει, αυτός είναι ένας βασικός λόγος που οι ευρωπαίοι κατασκευαστές προσπαθούν σταδιακά να απεξαρτηθούν από την Κίνα και πληθαίνουν τα νέα για κατασκευή μπαταρίων επί ευρωπαϊκου εδάφους.

Best of Network