
Η Elaphe και η McLaren συνεργάζονται για να παντρέψουν την τεχνολογία ηλεκτροκινητήρων εντός των τροχών της πρώτης με την αγωνιστική τεχνογνωσία της δεύτερης. Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για ηλεκτροκινητήρες μέσα στους τροχούς -π.χ. το Lightyear 0- αλλά μέχρι σήμερα υπήρχουν κάποια θέματα που δεν βοηθούν στο να έχουν απήχηση.
McLaren και Elaphe μαζί
Στην πρόσφατη έκθεση CES 2023 στο Λας Βέγκας, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν ένα "σύστημα πρόωσης εντός των τροχών" που χρησιμοποιεί τους κινητήρες εντός των τροχών της Elaphe και τους μετατροπείς της McLaren Applied Technologies για τη δημιουργία "εξαιρετικά αποδοτικών ηλεκτρικών οχημάτων", σύμφωνα με δελτίο τύπου της Elaphe.

Οι κινητήρες εντός των τροχών που ανέπτυξε η Elaphe αποτελούν τον πυρήνα ορισμένων από τα πιο αναμενόμενα ηλεκτρικά οχήματα -όπως το επερχόμενο ηλιακό Aptera. Με τους κινητήρες εντός των τροχών, η Lightyear έχει ισχυριστεί ότι διαθέτει το πιο αποδοτικό σύστημα κίνησης στον κόσμο για το ηλιακό ηλεκτρικό Lightyear 0.

Ποιο είναι το πρόβλημα μέχρι σήμερα
Ζητήματα όπως το πρόσθετο σταθερό βάρος από έναν κινητήρα τοποθετημένο στην πλήμνη του τροχού έχουν περιορίσει τον αριθμό των εφαρμογών για τους κινητήρες στους τροχούς, αλλά η Elaphe ελπίζει ότι η προσθήκη της αγωνιστικής τεχνολογίας της μονάδας της McLaren θα βοηθήσει στη διεύρυνση της απήχησής τους.
Να θυμίσουμε ότι η McLaren Applied Technologies έχει σχεδιάσει μετατροπείς για τη Formula 1 και τη Formula E.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Elaphe θα χρησιμοποιεί τον νεότερο μετατροπέα IPG5 της McLaren, μια μονάδα 800Volt με καρβίδιο πυριτίου που μπορεί να προσφέρει απόδοση έως και 99%, όπως ισχυρίζεται η Elaphe, ενώ οι ίδιοι οι κινητήρες στους τροχούς ισχυρίζονται ότι έχουν επιδείξει απόδοση έως και 97%. Αυτό θα συμβάλει στην παροχή "καλύτερης στην κατηγορία της απόδοσης σε μεγάλες αποστάσεις ταξιδιού και απαράμιλλης δυνατότητας ελέγχου του οχήματος, με απόκριση ροπής πέντε φορές ταχύτερη σε σύγκριση με τα υπάρχοντα συστήματα", σύμφωνα με την εταιρεία.