Πιο αποδοτικοί ηλεκτροκινητήρες μέσα στους τροχούς από McLaren και Elaphe

Ήδη το κάνουν δύο εταιρείες με ηλιακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η McLaren από κοινού με την Elaphe ετοιμάζουν συνεργασία για ακόμα καλύτερη απόδοση

Ηλεκτροκινητήρας μέσα στον τροχό

Η Elaphe και η McLaren συνεργάζονται για να παντρέψουν την τεχνολογία ηλεκτροκινητήρων εντός των τροχών της πρώτης με την αγωνιστική τεχνογνωσία της δεύτερης. Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για ηλεκτροκινητήρες μέσα στους τροχούς -π.χ. το Lightyear 0- αλλά μέχρι σήμερα υπήρχουν κάποια θέματα που δεν βοηθούν στο να έχουν απήχηση. 

McLaren και Elaphe μαζί

Στην πρόσφατη έκθεση CES 2023 στο Λας Βέγκας, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν ένα "σύστημα πρόωσης εντός των τροχών" που χρησιμοποιεί τους κινητήρες εντός των τροχών της Elaphe και τους μετατροπείς της McLaren Applied Technologies για τη δημιουργία "εξαιρετικά αποδοτικών ηλεκτρικών οχημάτων", σύμφωνα με δελτίο τύπου της Elaphe.

Ηλεκτροκινητήρας μέσα στον τροχό
Το σύστημα ηλεκτροκινητήρων μέσα στους τροχούς της Elaphe

Οι κινητήρες εντός των τροχών που ανέπτυξε η Elaphe αποτελούν τον πυρήνα ορισμένων από τα πιο αναμενόμενα ηλεκτρικά οχήματα -όπως το επερχόμενο ηλιακό Aptera. Με τους κινητήρες εντός των τροχών, η Lightyear έχει ισχυριστεί ότι διαθέτει το πιο αποδοτικό σύστημα κίνησης στον κόσμο για το ηλιακό ηλεκτρικό Lightyear 0.

Ηλεκτροκινητήρας μέσα στον τροχό
Ηλεκτροκινητήρας μέσα στον τροχό στο Lightyear 0

Ποιο είναι το πρόβλημα μέχρι σήμερα

Ζητήματα όπως το πρόσθετο σταθερό βάρος από έναν κινητήρα τοποθετημένο στην πλήμνη του τροχού έχουν περιορίσει τον αριθμό των εφαρμογών για τους κινητήρες στους τροχούς, αλλά η Elaphe ελπίζει ότι η προσθήκη της αγωνιστικής τεχνολογίας της μονάδας της McLaren θα βοηθήσει στη διεύρυνση της απήχησής τους.

Να θυμίσουμε ότι η McLaren Applied Technologies έχει σχεδιάσει μετατροπείς για τη Formula 1 και τη Formula E. 

Ηλεκτροκινητήρας μέσα στον τροχό
Το σύστημα ηλεκτροκινητήρων μέσα στους τροχούς της Elaphe

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Elaphe θα χρησιμοποιεί τον νεότερο μετατροπέα IPG5 της McLaren, μια μονάδα 800Volt με καρβίδιο πυριτίου που μπορεί να προσφέρει απόδοση έως και 99%, όπως ισχυρίζεται η Elaphe, ενώ οι ίδιοι οι κινητήρες στους τροχούς ισχυρίζονται ότι έχουν επιδείξει απόδοση έως και 97%. Αυτό θα συμβάλει στην παροχή "καλύτερης στην κατηγορία της απόδοσης σε μεγάλες αποστάσεις ταξιδιού και απαράμιλλης δυνατότητας ελέγχου του οχήματος, με απόκριση ροπής πέντε φορές ταχύτερη σε σύγκριση με τα υπάρχοντα συστήματα", σύμφωνα με την εταιρεία.

Best of Network