Ford Mustang Mach-e AWD: Πράσινος καλπασμός

Στα γκέμια ενός εμβληματικού μοντέλου για τη Ford, που γυρίζει σελίδα σε έναν διαφορετικό ρόλο από αυτόν που ξεκίνησε

Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e AWD
Ford Mustang Mach-e
Ford Mustang Mach-e
Ford Mustang Mach-e
Ford Mustang Mach-e
Ford Mustang Mach-e AWD

"Ξεπερνά τα 50 χρόνια αδιάκοπης παραγωγής και μετασχηματίζεται προς την ηλεκτροκίνηση σε ρόλο SUV"

ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ

Γιατί ναι μεν αμιγώς ηλεκτρικό SUV, αλλά ξεκάθαρα Ford σε χαρακτήρα, που ξεκλειδώνει την πόρτα της ηλεκτρικής οδηγικής απόλαυσης

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ

Γιατί είσαι παραδοσιακός και όταν ακούς Mustang περιμένεις μακρυμούρικο κουπέ φουλ τεστοστερόνη

ΘΕΩΡΙΑ

Ford Mustang Mach e AWD O Mustang καλπασμός ακούστηκε με κάθε επισημότητα από την Ford, πριν μια 7ετία στην γηραιά ήπειρο. Ήταν η 6η γενιά και οι διψασμένοι νοσταλγοί, εύποροι forty-fifty something είχαν κάθε λόγο να ασημώσουν τα ταμεία της εταιρείας με το μπλε οβάλ και να επιλέξουν έκδοση. Κάθε άλλο παρά downsizing για τα δεδομένα της εποχής περιελάμβανε το μενού των επιλογών με τη "μικρή" να έρχεται με έναν 4κύλινδρο Eco Boost 2.3 λίτρων και την μεγάλη παραδοσιακά με 4λιτρο V8.

Ford Mustang Mach-e AWD

Η αλήθεια είναι ότι για να είσαι μαθημένος σε Mustang πρέπει να έχεις μεγαλώσει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Να έχεις ζήσει στην προχωρημένη εφηβεία σου με κάποιο pony car που το ονειρευόσουν muscle car, να έχεις εικόνες από ουρές που λικνίζονται στην παραπανίσια γκαζιά και χάνονται πλαγίως μέσα σε καπνούς υπό το στρίγκλισμα των ελαστικών. Τα αυτιά σου να είναι γεμάτα από μελωδίες V8 που άλλοτε γουργουρίζουν και άλλοτε βρυχώνται στο καρμπυρατεράτο άνοιγμα των πεταλούδων. Πότε με το μικρό μπλοκ, που έσπαγε ταμεία από το 1964 και πότε με κάποιον θηριώδη V8 να βρυχάται κάτω από το μακρύ καπό, η Mustang έγινε θρύλος και γαλούχησε γενεές και γενεές, με τη μυώδη σιλουέτα της να φωλιάζει ακόμα και στα ξυπνητά όνειρα. Μαζί με την Corvette (αρκετά ακριβότερη και σε εντελώς διαφορετική κατηγορία), είναι το πιο αναγνωρίσιμο αυτοκίνητο για τους petrolheads της Βόρειας Αμερικής, με το αντίπαλο δέος της να αναλαμβάνει για την Chevrolet, η Camaro. Ωραία όλα αυτά τα ιστορικά, όμως η Mustang 6ης γενιάς είναι και η τελευταία που υιοθετεί την παράδοση με την hard core coupe ερμηνεία. 

Ανάγκα και οι θεοί πείθονται

Η επόμενη μέρα δεν θα μπορούσε να έχει τη γνωστή συνέχεια, όσο και αν η συνταγή είχε απήχηση και θεωρείται πετυχημένη. Στο βωμό της σωτηρίας του πλανήτη απ' οτιδήποτε ρυπογόνο και ενεργειακά βλάσφημο για ένα πράσινο μέλλον, το κεφάλαιο Mustang γυρίζει σελίδα. Μετασχηματίζεται προς την ηλεκτροκίνηση και υιοθετεί το προφανές. Στροφή στα SUV που γνωρίζουν επιτυχία παγκοσμίως, όμως το στοίχημα ήταν μεγάλο. Έπρεπε αυτή η αλλαγή πλεύσης να μην κλονίσει συθέμελα ότι είχε χτίσει εδώ και τόσα χρόνια αν και η φανατική κοινότητα το ελεύθερο άλογο το έχει συνδέσει διαφορετικά από το τελευταίο σερβίρισμα.

Ford Mustang Mach-e AWD

Η νεότερη 7η γενιά λέει απεταξάμην στους θερμικούς κινητήρες, αποκτά το προσωνύμιο Mach-e και 5θυρη υπόσταση, ψηλώνει για να εξυπηρετήσει τον εκδρομικό της ρόλο και έχει το προνόμιο του πρώτου αμιγούς ηλεκτρικού αυτοκινήτου που βγαίνει από γραμμή παραγωγής Ford, ασχέτως αν δεν γράφει πουθενά Ford. Προκύπτει από το μηδέν, δεν πατάει πάνω σε κάτι γνώριμο και έχει δημιουργηθεί όχι μόνο για να εξυπηρετήσει τον οικολογικό του ρόλο, αλλά για να συνεχίσει να πείθει τον απαιτητικό της οδήγησης ότι δεν πέταξε τα λεφτά του.

Η ταυτότητα Mustang παραμένει ενεργό κύτταρο στο πληθωρικό SUV που δείχνει μυώδες στο σύνολο και στη λεπτομέρεια. Καμπύλες και νεύρα κάνουν το παρουσιαστικό της αρκετά θυμωμένο, όπως οφείλει ένα δυναμικό αυτοκίνητο που γεμίζει κυριολεκτικά το μάτι και τον δρόμο. Η σχεδόν 5μετρη σιλουέτα απλώνεται αρμονικά από μπροστά μέχρι πίσω, το ανάστημα υπάρχει όπως και η κουπέ λογική με βάση την απόληξη της οροφής που χαμηλώνει αισθητά. Η κλειστή εμπρός μάσκα με το πολυγωνικό περίγραμμα δηλώνει Ford, το καπό το λες και μακρύ ενώ η πίσω πόρτα με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα είναι η Mustang υπογραφή.

Ford Mustang Mach-e AWD

Χειρολαβές δεν υπάρχουν παρά μόνο πιεζοηλεκτρικοί διακόπτες σε κάθε πόρτα, ενώ στις μπροστινές η φωτεινή αρίθμηση ενεργεί χάριν πληκτρολογίου αφής για εισαγωγή pin αναγνώρισης, το οποίο φυσικά έχετε καταχωρημένο. Που θα σας χρειαστεί; Αν ξεχάσατε το κλειδί και το προσωπικό σας smartphone, με κατεβασμένη την εφαρμογή FordPass, ξεμείνει από μπαταρία ώστε να μην μπορεί να ενεργοποιήσει τη χρήση Phone As A Key.

Έχεις τρεις τρόπους να ανοίξεις λοιπόν την πύλη εισόδου στο εσωτερικό, όπου το καλοφτιαγμένο digital περιβάλλον είναι ευρύχωρο και εργονομικά επίκαιρο με την εποχή του. Το μάτι πάει κατευθείαν στην κάθετη οθόνη αφής των 15,5 ιντσών με το χαρακτηριστικό περιστροφικό χειριστήριο να ξεπροβάλει μέσα της. Το επίκαιρο SYNC4 είναι περασμένο και προσφέρει δυνατότητα εξατομίκευσης στο αυτοκίνητο μέσα από 80 και παραπάνω ρυθμίσεις υπερκαλύπτοντας τις απαιτήσεις του οδηγού. Ένα εξελιγμένο infotainment προσφέρει γρήγορη προσαρμογή στην νέα πραγματικότητα ακόμα και αν δεν είσαι φανατικός των gadget. Πίσω από το τιμόνι μια μακρόστενη οθόνη 10,2 ιντσών δείχνει ταπεινή μπροστά στην υπερπαραγωγή της κονσόλας, όμως οι πληροφορίες που φτάνουν στον οδηγό είναι ευκρινείς και περιεκτικές.

Ford Mustang Mach-e AWD

Η γυάλινη πανοραμική οροφή με το φωτοχρωματικό κρύσταλλο είναι ορφανή από εσωτερική επένδυση απόκρυψης, όμως δεν αφήνει την πιθανότητα υπερθέρμανσης του εσωτερικού. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2.984 mm και η απουσία κεντρικού τούνελ, προσφέρουν οικογενειακούς χώρους για να μηδενίσουν παράπονα, ενώ στα 402 λίτρα του χώρου αποσκευών πίσω, προστίθενται και τα επιπλέον 81 κάτω από το εμπρός καπό. Φυσικά τα πιο επίκαιρα συστήματα ψυχαγωγίας και ασφάλειας της Ford είναι κτήμα της Mach-e, κάτι που σε συνδυασμό με την προσεγμένη κατασκευή, τα φινετσάτα υλικά και την συναρμολόγηση, την κάνει να στρογγυλοκάθεται με αυτοπεποίθηση στην premium λέσχη.

Best of Network