
Ξέρουμε ότι είναι ακόμα αρχή της χρονιάς αλλά αυτή η διαφήμιση της General Motors με το Netflix που προωθεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έχει πρωταγωνιστή τον Will Ferrell, βάζει υποψηφιότητα για καλύτερη διαφήμιση αυτοκινήτου της χρονιάς. ΟΚ, είναι διαφήμιση για το Super Bowl και πάντα διαφημίσεις για το κορυφαίο αθλητικό γεγονός στις ΗΠΑ έχουν τεράστια budget, χολυγουντιανούς ηθοποιούς να πρωταγωνιστούν και πολύ καλά σενάρια. Εμάς όμως μας ενδιαφέρουν τα αυτοκίνητα. Δεν είναι φυσικά διαφήμιση κατηγορίας Honda Accord. Έχει άλλη στόχευση.
Ζόμπι, Squid Game, Stranger Things και Bridgerton
Καθώς η General Motors τοποθετεί τα ηλεκτρικά της οχήματα σε εκπομπές του Netflix, η αυτοκινητοβιομηχανία και η streaming πλατφόρμα δίνουν μεγάλη σημασία στο σενάριο Έτσι, για παράδειγμα, η παρεμβολή ενός οχήματος στο "Stranger Things" -που διαδραματίζεται στη δεκαετία του 1980, όταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν υπήρχαν, φαινομενικά δεν έχει νόημα αλλά ας μην ξεχνάμε ότι το παράδοξο είναι στην κορυφή της πυραμίδας του χιούμορ. Όπως άλλωστε δεν έχει νόημα και ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο τον 19ο αιώνα, δηλαδή την εποχή του "Bridgerton".
"Πρέπει να υπάρχουν παντού EVs; Δεν πρέπει", λέει σε μια σκηνή ο Will Ferrell, καθώς προσπαθεί αδέξια να χωρέσει στο σκηνικό της Αγγλίας της εποχής του "Bridgerton". Παρομοίως, ο χαρακτήρας του "Stranger Things", η Erica Sinclair, του λέει με το αυθάδες ύφος της ότι "καταστρέφει τη σειρά" όταν εμφανίζεται ντυμένος ως Dustin Henderson με ένα Chevy Silverado EV.
Ένα ζόμπι δαγκώνει το χέρι του πρωταγωνιστή
Η διαφήμιση προκαλεί γέλιο, συμπεριλαμβανομένης μιας σκηνής που δείχνει τον Ferrell να δέχεται επίθεση από ζόμπι από το "Army of the Dead". Είναι ξεκάθαρο ότι η GM χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη σκηνή με σοβαρό συμβολισμό: την αποδοχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτός είναι και ο λόγος που θέλει να χρησιμοποιούνται σε σειρές για να τα "κανονικοποιήσει", όπως το έθεσε η Global Chief Marketing Officer της GM Deborah Wahl την περασμένη εβδομάδα ανακοινώνοντας τη συμφωνία.
Η διαφήμιση, την οποία ανέλαβε η εταιρεία "The Community" με την υποστήριξη της McCann Detroit, θα προβληθεί την Κυριακή κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετάρτου του αγώνα. Άλλες εκπομπές που αναφέρονται στη διαφήμιση είναι το "Love is Blind" και το "Queer Eye". Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της GM έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζονται σε αυτά τα προγράμματα.